Απώλειες 275 εκατ. λιρών λόγω Brexit

Απώλειες 275 εκατ. λιρών λόγω Brexit

Η Βρετανική αεροπορική εταιρεία, easyJet, δήλωσε ότι θα εκπληρώσει τις προσδοκίες της για το 2019 παρά το χειρότερο εμπορικό περιβάλλον σε σχέση με πέρυσι, καθώς οι ανησυχίες για το Brexit και την αδύναμη αγορά στην Ευρώπη βλάπτουν την καταναλωτική ζήτηση.

Ήδη από τον περασμένο μήνα έχει ανακοινώσει ότι οι προοπτικές της για το δεύτερο εξάμηνο του έτους ήταν πιο συγκρατημένες επειδή οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες ανέβαλλαν να κλείσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές λόγω φόβων για τις εξελίξεις γύρω από το Brexit.

 

Την ίδια στιγμή ανακοίνωσε ζημιές προ φόρων, ύψους £ 275 εκατ., κατά τους έξι μήνες έως τις 31 Μαρτίου. Συγκριτικά την ίδια περίοδο πέρυσι είχε ανκοινώσει ζημιά ύψους £ 18 εκατ. Οι προσδοκίες κερδοφορίας για το 2019 παραμένουν αμετάβλητες, αλλά η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας του 2020 θα είναι «χαμηλότερη», ανέφερε η easyJet.

 

Ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 4,9 εκατομμύρια (13,3%) στα 41,6 εκατομμύρια, ενώ τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,3% στα £ 2,343 εκατομμύρια. Τα συνολικά έσοδα ανά θέση μειώθηκαν κατά 6,3%, φθάνοντας στα £ 50,71.

 

Οι υφιστάμενες κρατήσεις για το τρίτο τρίμηνο είναι τρεις ποσοστιαίες μονάδες πίσω σε σχέση με πέρυσι στο 72%.Τα έσοδα ανά θέση σε σταθερό νόμισμα κατά το δεύτερο εξάμηνο, αναμένεται να είναι ελαφρά μειωμένα.

«Είμαι ικανοποιημένος που παρά τις σκληρότερες συνθήκες συναλλαγών, μεταφέραμε πάνω από 41 εκατομμύρια πελάτες, αύξηση, δηλαδή, κατά 13% πιο πάνω σε σχέση με πέρυσι, εκτελώντας λειτουργικά 54% λιγότερες ακυρώσεις την περίοδο αυτή», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Johan Lundgren.

«Ο έλεγχος του κόστους παραμένει βασική προτεραιότητα για την easyJet και εστιάζουμε στην αποδοτικότητα και στην καινοτομία και είμαστε σε καλό δρόμο για να πετύχουμε την εξοικονόμηση κόστους άνω των £ 100 εκατομμυρίων το 2019. Είμαστε άρτια εξοπλισμένοι για να επιτύχουμε σε αυτή την πιο δύσκολη αγορά μέσω μιας σειράς βραχυπρόθεσμων πρωτοβουλιών και εμπορικών συναλλαγών για το καλοκαίρι εστιάζοντας στο τι είναι πιο σημαντικό για τους πελάτες – και στην εξυπηρέτηση πελατών», πρόσθεσε.

 

 

 

ΠΗΓΗ

Share this post