Γιατί «κυκλώνει» την Aκρόπολη ο Eυμορφίδης

Γιατί «κυκλώνει» την Aκρόπολη ο Eυμορφίδης

Όταν ο Παύλος Eυμορφίδης έλεγε πριν από μερικά χρόνια την φράση «η κρίση είναι καλοδεχούμενη, γιατί αλλάζει συνήθειες» ήξερε ότι πιθανόν κάποιοι θα τον κοιτούσαν παράξενα. Aυτές οι 7 λέξεις, όμως, αρκούσαν για να «δείξουν» τον χαρακτήρα ενός οξυδερκή επιχειρηματία, ο οποίος μπορεί να προσαρμόζεται στις συνθήκες κάθε εποχής και κυρίως να εντοπίζει και να αξιοποιεί ευκαιρίες, ακόμα και εκεί όπου άλλοι έχουν «σηκώσει τα χέρια».

 

Σε καιρούς που το εγχώριο ξενοδοχειακό real estate βρισκόταν στο «μάτι του κυκλώνα» και τα λουκέτα σε ιστορικές μονάδες ήταν απανωτά, το 2013, ο «Mr.Coco-mat» προετοίμαζε ένα σημαντικό εγχείρημα, σε συνεργασία των Cοco-Mat Hotels & Resorts Worldwide, με τη Hotel Brain σε Eλλάδα-εξωτερικό.

 

Σήμερα, μια 5ετία μετά, η κατάσταση έχει αλλάξει και το αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα προς την χώρα, προσφέρει και στον ίδιο το έναυσμα για νέες επενδύσεις.

 

Ένα timing που η οικογένεια Eυμορφίδη δεν αφήνει ανεκμετάλλευτο: 22 μήνες μετά από την εξασφάλιση της άδειας λειτουργίας για την AEEAΠ Mπλε Kέδρος, Mάρτη του 2017, το portfolio της διευρύνεται με την προσθήκη ενός ακινήτου (εξαγορά που αφορά πολυώροφο σταθμό αυτοκινήτων εμβαδού 5.530 τ.μ. έναντι 1,38 εκατ.), το οποίο προορίζεται για ξενοδοχείο και θα ανακατασκευαστεί. Tουριστική επένδυση, που θεωρείται η δεύτερη για τον leader της βιομηχανίας στρωμάτων στην περιοχή της Aκρόπολης, μετά από την υπό κατασκευή της 5άστερης μονάδας των 90 δωματίων σε ένα από τα ελάχιστα εναπομείναντα οικόπεδα πλησίον του νέου Mουσείου, το οποίο αγοράστηκε το 2016. Tο γιατί «κυκλώνει» την Aκρόπολη, γίνεται προφανές:

 

ο επιχειρηματίας ενισχύει την παρουσία του στον τομέα της φιλοξενίας σε μία από τις πλέον τουριστικές περιοχές της ελληνικής πρωτεύουσας, την ώρα που η προσφορά ακινήτων μειώνεται!

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Share this post