Η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών,  ενημερώνει πώς ήδη από χθες Τετάρτη 14.10.2020 και μέχρι νεωτέρας η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα (Πατησίων 30), θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Για να κλείσετε ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε: Για όλα τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 2106241888 και επιπλέον για τα εξής επιδόματα:

Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα, τηλ. 2131519238, email: [email protected]
Ανασφάλιστοι Υπερήλικες, τηλ 2131519206, email: [email protected]
Οικογενειακά Επιδόματα, τηλ. 2131519103, email: [email protected]

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, θα μπορείτε να αποστείλετε σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση [email protected], είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, τκ 10170 Αθήνα).

Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.

Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.

Οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.

Ειδήσεις σήμερα:

Κακοκαιρία: Η στιγμή που η καταιγίδα χτυπάει με μένος το Νέο Ηράκλειο – Δείτε βίντεο

 
Επίθεση σε σκύλο στη Νίκαια: «Τον σουγιά τον έχω για ασφάλεια», λέει ο εκπαιδευτικός που μαχαίρωσε το σκυλί

Big Brother: Άγριος καβγάς στο σπίτι – Ετοίμασε βαλίτσες για να αποχωρήσει η Σοφία Δανέζη

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Περισσότερα Εδω