Λεπτομέρειες σε σχέση με την επαναλειτουργία τη Δευτέρα 1η Ιουνίου, των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων καθώς και των παιδικών και βρεφικών σταθμών, παρουσιάστηκαν κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, από την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και τον υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο.

Απευθείας από το ert.gr.:

Τρείς μήνες εργαζόμαστε εντατικά, από την ταχύτατη προσαρμογή στα νέα δεδομένα, μέχρι την επαναφορά στις σχολικές τάξεις, τόνισε η Νίκη Κεραμέως.

Τρόπος λειτουργίας

  • Τα μαθήματα τελειώνουν την Παρασκευή 26 Ιουνίου, αντί 15η Ιουνίου
  • Για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς παρατείνονται οι συμβάσεις ως 30 Ιουνίου
  • Ως 15 μαθητές τη φορά. Δύο υποτμήματα και εκ περιτροπής στην τάξη
  • Καθαρισμός δύο φορές την ημέρα
  • Ειδική νομοθετική ρύθμιση με κονδύλια για τις υπηρεσίες καθαριότητας
  • Διαλείμματα σε διαφορετικές ώρες για μείωση συγχρωτισμού
  • Απαγόρευση λετουργίας κυλικείων
  • Προαιρετική η χρήση μάσκας -Ειδικές οδηγίες ΕΟΔΥ
  • Μέριμνα ειδικών αδειών για εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν σε ευπαθείς ομάδες
  • Δυνατότητα απουσίας μαθητή στη βάση υπεύθυνης δήλωσης περί ύπαρξης ατόμου σε ευπαθή ομάδα στην οικογένεια
  • Δυνατότητα εκπαίδευσης εξ αποστάσεως με τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Τα Ολοήμερα δεν θα λειτουργήσουν
  • Τα Ειδικά Σχολεία θα λειτουργήσουν ως τις 12 Ιουνίου και ως τις 26 για την Πρωτοβάθμια
  • Νέα συνεδρίαση της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων για Μονάδες Ειδικής Αγωγής

«Πιο ασφαλή τα παιδιά στο σχολείο με κανόνες ώστε να μάθουν να προσέχουν περισσότερο»

Ομόφωνη ήταν η εισήγηση της Επιτροπής Έκτακτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας, τόνισε η Νίκη Κεραμέως, «Με σταθερά καθοδική πορεία της επιδημίας, και με άνοδο της θερμοκρασίας είναι η ασφαλέστερη περίοδος για το άνοιγμα των σχολείων. Οφείλουμε να  διασφαλίσουμε επιστροφή στον φυσικό τους χώρο για τους μαθητές που διαφορετικά θα βρίσκοταν έξι μήνες εκτός σχολικού περιβάλλοντος», επισήμανε η υπουργός Παιδείας.

«Η προηγούμενη εμπειρία από το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων είναι πολύ ενθαρρυντική», τόνισε η υπουργός και πρόσθεσε ότι τα μέτρα προστασίας και πρόληψης «τηρούνται υποδειγματικά από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας».
«Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το σχολείο για να προσαρμοστούν και να συνηθίσουν τα παιδιά στη νέα πραγματικότητα. Για να μάθουν να προσέχουν περισσότερο σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους», ανέφερε η υπουργός, διευκρινίζοντας ότι οι μαθητές είναι πιο ασφαλείς στο σχολείο, όπου τηρούν κανόνες και ακολουθούν τα μέτρα προστασίας και πρόληψης, πάρα έξω στις γειτονιές και στις πλατείες χωρίς κανόνες.

«Τα ανοιχτά σχολεία μειώνουν τις κοινωνικές ανισότητες και ενισχύουν τα παιδιά που προέρχονται από πιο ευάλωτα οικογενειακά περιβάλλοντα»

«Μαθητές που δεν έχουν σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, μαθητές που βιώνουν ένταση στο οικογενειακό τους περιβάλλον, μαθητές των μικρότερων κυρίως τάξεων που δεν έχουν οικογενειακή καθοδήγηση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση», επεσήμανε η υπουργός Παιδείας.

Τέλος, αναφορικά με τα ειδικά σχολεία, η κ. Κεραμέως ανέφερε: «Οι μαθητές που φοιτούν στα σχολεία αυτά έχουν ιδιαίτερη ανάγκη να βρεθούν εκ νέου στο περιβάλλον του σχολείου τους, με τους εκπαιδευτικούς τους και τους συμμαθητές τους. Και το έχουν ανάγκη προφανώς για τη μαθησιακή τους εξέλιξη αλλά και για την ψυχο-συναισθηματική και κοινωνική τους εξέλιξη».
 

Τα καλά επιδημιολογικά δεδομένα, επέτρεψαν την τέταρτη φάση άρσης των περιοριστικών μέτρων τόνισε ο Στέλιος Πέτσας.

Μοιράσου το άρθρο:

Περισσότερα Εδω