Τροχαία ατυχήματα με υλικές ζημιές και σήμερα με τραυματισμό δικυκλιστή στη διασταύρωση Λαρίσης – Χατζημιχάλη, είναι μερικές από τις συνέπειες της κατάργησης των σηματοδοτούμενων κόμβων, προκειμένου να κατασκευαστεί ο κυκλικός κόμβος Αθηνών – Λαρίσης.

Η κίνηση των οχημάτων στη συγκεκριμένη διασταύρωση, την βασική είσοδο – έξοδο στη Νεάπολη, μετά την κατάργηση της διαμπερατότητας της οδού Νεαπόλεως στη Λαρίσης, γίνεται πλέον με άναρχο τρόπο και αυξημένη επικινδυνότητα καθώς πολλές διαφορετικές κινήσεις οχημάτων, γίνονται με ευθύνη οδηγών.

Τα οχήματα από την Αλαμάνας, κινούνται μέσω της οδού Λαρίσης στη διασταύρωση με Χατζημιχάλη, προκειμένου χωρίς σηματοδότη να διασχίσουν το οδόστρωμα εισόδου της Λαρίσης στον Βόλο και να εισέλθουν στην οδό Χατζημιχάλη προς Νεάπολη.

Στην ίδια διασταύρωση, εξέρχονται από την Υψηλάντου (νοητή προέκταση της Χατζημιχάλη προς Αγ, Αναργύρους), οδηγοί για να διασχίσουν και τα δύο ρεύματα της Λαρίσης, λεωφόρο με νέο ασφαλτικά και με μεγαλύτερες ταχύτητες λόγω έλλειψης σηματοδοτών, και να εισέλθον είτε στην Χατζημιχάλη, είτε στο ρεύμα της Λαρίσης προς Βόλο.

Στην οδό Λαρίσης, το ρεύμα εισόδου στον Βόλο, στη συγκεκριμένη διασταύρωση, παρέχεται η δυνατότητα αριστερής στροφής στην Υψηλάντου και φυσικά δεξιά στην Χατζημιχάλη. Στο παραπάνω μοτίβο, αν προστεθούν και οι παράνομες αναστροφές, κυρίως προς κέντρο Βόλου, έχει σχηματιστεί μια επικίνδυνη συνθήκη για οχήματα και οδηγούς, δίχως μέχρι στιγμής να υπάρχει κάποια παρέμβαση ομαλοποίησης της κατάστασης με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Προηγούμενο άρθροΠεριφέρεια: Κάτω από τα όρια διοξίνες και φουράνια σε ΑΓΕΤ και Χαλυβουργία, ακίνδυνες οι οσμές
Επόμενο άρθροΚοροναϊός – Άλλαξε ο επιδημιολογικός χάρτης – Στο κόκκινο όλη η Βόρεια Ελλάδα