Η εναρκτήρια σύσκεψη (Kick-Off Meeting) του έργου «Διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας – Αλβανίας – CB Railway» που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Interreg – IPA CBS Greece – Albania, πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα στην Καστοριά.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, θα ερευνηθούν οι ανάγκες για τις μεταφορές στην περιοχή και για πρόσθετες υποδομές, θα αξιολογηθούν οι λύσεις και θα προταθούν οι πλέον συμφέρουσες εναλλακτικές.

 

Η νέα γραμμή Φλώρινα / Καστοριά – Πόγραδετς, θα αποτελεί κομμάτι του σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκη – Δυρράχιο – Τίρανα – Μαυροβούνιο – Σερβία.

 

Η διασύνδεση των ελληνικών περιοχών του έργου (Φλώρινα, Κρυσταλλοπηγή, Καστοριά) με το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα έχει εξάλλου γενικότερη οικονομική και κοινωνική σημασία, αφού ενδυναμώνει το τοπικό δίκτυο μεταφορών με νέες υποδομές.

 

Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνος Βούρδας τόνισε ότι το έργο εντάσσεται 100% στον ευρωπαϊκό σχεδιασμό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Διευρωπαϊκού Δικτύου ΤΕΝ-Τ.

 

Στη συνάντηση στην Καστοριά συμμετείχαν επίσης υψηλόβαθμα στελέχη του αλβανικού υπουργείου Υποδομών και Ενέργειας, οι διοικήσεις της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ τα στελέχη των τριών μερών που θα μελετήσουν το έργο, βουλευτές και τοπικοί παράγοντες.

 

Οι μελέτες που ξεκινούν θα πραγματοποιηθούν από την κοινοπραξία ΕΡΓΟΣΕ, τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας Αλβανίας, με την Καστοριά να αποτελεί βασικό κόμβο του σχεδίου, αφού η διασύνδεση του σιδηροδρόμου με το αεροδρόμιό της, εκτιμάται πως θα δώσει στο έργο την αναγκαία δυναμική.

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΕίκοσι ερωτήματα προς την κυβέρνηση για την υπόθεση της ΔΕΠΑ
Επόμενο άρθροΗ οικονομική σχέση Ελλάδας-Γερμανίας είναι στρατηγική