Τι δείχνουν οι δείκτες εμπιστοσύνης της GfK

 

Η διάθεση των Γερμανών καταναλωτών αναμένεται να βελτιωθεί τον Φεβρουάριο, ενισχύοντας τις προσδοκίες ότι η προσωπική κατανάλωση παραμένει ισχυρός πυλώνας της οικονομίας σε μια περίοδο επιβράδυνσης.

 

Ο δείκτης εμπιστοσύνης της GfK αναμένεται να σημειώσει άνοδο στις 10,8 μονάδες τον Φεβρουάριο από την ανοδικά αναθεωρημένη μέτρηση των 10,5 μονάδων τον Ιανουάριο, τόνισε η GfK.

 

Οι αρχικές εκτιμήσεις για τον Ιανουάριο έκαναν λόγο για 10,4 μονάδες.

 

“Βασισμένη στην καλή έναρξη του έτους, η GfK προβλέπει αύξηση της ιδιωτικής κατανάλωσης στη Γερμανία κατά 1,5% για το 2019”, αναφέρει η GfK.

 

Η GfK χρησιμοποιεί τρεις υποδείκτες -οικονομικών προσδοκιών, προσδοκιών εισοδήματος και αγοραστικής τάσης- για τον τρέχον μήνα για να αντλήσει μια εικόνα για το κλίμα του επομένου μήνα.

 

Οι οικονομικές προσδοκίες των καταναλωτών παρόλα αυτά, αποτυπώνουν την συνεχιζόμενη επιβράδυνση της γερμανικής οικονομίας. Ο εν λόγω υποδείκτης μειώθηκε στις 10,7 μονάδες τον Ιανουάριο από τις 14,1 μονάδες τον Δεκέμβριο, σημειώνοντας πτώση για τέταρτο συνεχόμενο μήνα.

 

Ο δείκτης προσδοκιών εισοδήματος σημείωσε άνοδο στις 59,9 μονάδες τον Ιανουάριο από τις 53,8 μονάδες τον Δεκέμβριο, ενώ ο δείκτης τάσης για αγορά, σημείωσε άνοδο στις 57,6 μονάδες τον Ιανουάριο από τις 53,1 μονάδες τον Δεκέμβριο.

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροSiemens: Αύξηση εσόδων, πτώση κερδών
Επόμενο άρθροΚαταβολή 66 εκατ. ευρώ για την πυρκαγιά του 2018