Σαν “βόμβα” έσκασε χθες στην 4η Επιθεώρηση Κυκλοφορίας ΟΣΕ Βόλο έγγραφο που υπογράφεται από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Σπύρο Πατέρα ότι «λόγω απασχόλησης αυξημένου αριθμού προσωπικού κυκλοφορίας για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών της Σ717 ΕΡΓΟΣΕ και της στενότητας διάθεσής του, παύει προσωρινά η στελέχωση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου με εφαρμογή από 12/11 και μέχρι νεωτέρας. Η κυκλοφορία των επιβατικών αμαξοστοιχιών Λάρισας – Βόλου και αντίστροφα θα εκτελείται με εφαρμογή της παρ. 983.1 του αρ. 98 του Μέρους Β’ του ΓΚΚ, δηλαδή με επίδοση από τον ΣΣ Λάρισας Υπόδ. Αρ. 1001 προς τις αμαξοστοιχίες, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην ανωτέρω παράγραφο του ΓΚΚ. Στην περίπτωση που περιττή αμαξοστοιχία σταθμεύσει μετά την αναχώρησή της από τις αποβάθρες του ΣΣ Βόλου προκειμένου να τροφοδοτηθεί με καύσιμα, απαιτείται πριν τη συνέχιση της πορείας της χειρισμός του κομβίου αποκλεισμού της ΙΔ των οδών Ζάχου / Αλαμάνας (ΧΣ60+500 Λ-Β) από το πλήρωμα της αμαξοστοιχίας. Το προσωπικό που στελέχωνε τον ΣΣ Βόλου τίθεται μέχρι νεωτέρας στη διάθεση του Τμ. Επιθ. Λάρισας».

Σύμφωνα με την απόφαση, που τέθηκε σε ισχύ από σήμερα, ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου ερήμωσε από προσωπικό, το οποίο από το πρωί μεταφέρθηκε στη Λάρισα προκειμένου να στελεχώσει τον εκεί σιδηροδρομικό σταθμό. Τα δρομολόγια από και προς το Βόλο συνεχίζουν να εκτελούνται κανονικά, ωστόσο τίθενται θέματα ασφάλειας και υποβάθμισης των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, καθώς δεν θα υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό για την εκτέλεσή τους.

Σημειώνεται ότι το προσωπικό που μεταφέρθηκε αφορά τέσσερις σταθμάρχες και έναν κλειδούχο, που βρίσκονται πλησίον της συνταξιοδότησης, ενώ στον Σιδηροδρομικό Σταθμό απασχολούνται επίσης εργαζόμενοι στα εκδοτήρια που θα συνεχίσουν να εργάζονται κανονικά, καθώς ανήκουν σε εργολάβο.

Προηγούμενο άρθροΠρόγραμμα επανεκκίνησης της αγροτικής οικονομίας στη Βόρεια Εύβοια
Επόμενο άρθροΣέρρες – Νεκρός 79χρονος που καταπλακώθηκε από το τρακτέρ του