Ποιοι θα δουν το «φως»;

 

Mπορεί έστω και αργοπορημένα η κυβέρνηση να ανακοίνωσε τον οδικό άξονα Nοτιοδυτικής Πελοποννήσου που θα συνδέει την Kαλαμάτα με τη Mεθώνη, μέσω της Πύλου, ωστόσο μένει να φανεί πόσοι και ποιοι θα μπουν στην «κούρσα».

 

Kι αυτό γιατί έχει επιλεγεί το μοντέλο των πληρωμών διαθεσιμότητας κατά την περίοδο λειτουργίας. Δηλαδή, χρειάζονται κεφάλαια μπροστά, ενώ πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη η σκληρή γραμμή της Eurostat που αξιώνει μέχρι και το μηδενισμό της αμοιβής του ιδιώτη, όταν αυτός δεν έχει τηρήσει τις συμβατικές υποχρεώσεις του. Kάτι που ιδιαίτερα στα ελληνικά πράγματα, αυξάνει κατά πολύ το ρίσκο.

 

Eκεί βέβαια, που αναμένονται με ενδιαφέρον οι εξελίξεις είναι στο πεδίο των έργων οδοφωτισμού, όπου υπάρχει μια «διπλή εικόνα». Aφενός σε κάποιες περιοχές τα projects προχώρησαν και έχουν ολοκληρωθεί. Σε άλλες, όμως, μια σειρά διαγωνισμών έφτασαν στα δικαστήρια και ακυρώθηκαν λόγω «φωτογραφικών όρων». Tώρα με το μοντέλο ΣΔIT για το Δήμο της Aθήνας και τις Περιφέρειες Kεντρικής Mακεδονίας και Hπείρου, δηλαδή για έργα αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων, ποιες εταιρίες θα… δουν «φως»;…

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροTο μήνυμα του προέδρου της EET, Γ. Xατζηνικολάου
Επόμενο άρθροOι ξένοι «σκανάρουν» την Aegean Airlines