Στην ίδρυση γραφείου, στον Δήμο Μινώα Πεδιάδας, προχωράει η Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε.), για την καλύτερη εξυπηρέτηση των σεισμόπληκτων, από την ερχόμενη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, σε συνέχεια σχετικού αιτήματος του δημάρχου Μανώλη Φραγκάκη.

Πού θα λειτουργεί το Γραφείο

Το γραφείο θα λειτουργεί στο Πολιτιστικό Κέντρο στο Αρκαλοχώρι, στον χώρο που λειτουργεί ήδη το Συντονιστικό. Αναλυτικότερα, όπως ανακοίνωσε η Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των σεισμόπληκτων, οι πληγέντες θα μπορούν να καταθέτουν τις αιτήσεις τους στους εξουσιοδοτημένους -για τον σκοπό αυτό- υπαλλήλους, προκειμένου να εξεταστούν από τη Δ.Α.Ε.Φ.Κ.- Κ.Ε.

Όπως σημειώνει το cretalive.gr, ο δήμαρχος, Μανώλης Φραγκάκης είχε αιτηθεί στο yπουργείο Υποδομών τη σύσταση Ειδικής Υπηρεσίας για την υποστήριξη των σεισμόπληκτων με έδρα τον δήμο Μινώα Πεδιάδας, ώστε να υπάρξει η δυνατότητα καλύτερου συντονισμού των εμπλεκόμενων υπηρεσιών, για την αμεσότερη και ουσιαστικότερη αντιμετώπιση των αναγκών των πληγέντων από τον σεισμό.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΔιάσκεψη για τη Λιβύη – Η Ελλάδα είναι έτοιμη να συζητήσει για την ΑΟΖ με μια εκλεγμένη κυβέρνηση το μήνυμα Μητσοτάκη
Επόμενο άρθροΕξέγερση στις φυλακές Κορίνθου – Ανήλικοι έκαψαν στρώματα