Σε αύξηση των τιμών της στις ΗΠΑ προχωρά η δημοφιλής πλατφόρμα διαμοιρασμού ταινιών/σειρών Netflix, μια απόφαση που πρόκειται να αγγίξει τις τσέπες 58 εκατομμυρίων συνδρομητών.

 

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν σε όλους τους υπάρχοντες συνδρομητές στην Αμερική τους επόμενους μήνες και σε όλα τα νέα μέλη Netflix κατευθείαν. Οι υπάρχοντες πελάτες θα ειδοποιηθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το νέο κόστος της συνδρομής, έως και 30 ημέρες πριν από την εφαρμογή των νέων τιμών. Οι αυξημένες τιμές θα ισχύουν και για τους πελάτες του Netflix στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική, αλλά από τις νέες τιμές αποκλείονται οι πελάτες στο Μεξικό και τη Βραζιλία.

 

Συγκεκριμένα, η τιμή του κόστους της συνδρομής αυξάνεται από 10,99 δολάρια σε 12,99 δολάρια τον μήνα για το στάνταρ πακέτο, το οποίο είναι και το πιο δημοφιλές, ενώ η τιμή στο βασικό πακέτο αυξάνεται από 7,99 δολάρια σε 8,99 δολάρια. Όσον αφορά το πακέτο premium 4S, με ποιότητα υψηλής ευκρίνειας σε τέσσερις διαφορετικές οθόνες, αυξάνεται από 13,99 δολάρια σε 15,99.

 

Οι τιμές της πλατφόρμας παρ’ όλα αυτά παραμένουν αρκετά φθηνότερες από τις αντίστροιχες των ανταγωνιστών της. Συγκριτικά, το HBO Now χρεώνει 14,99 δολάρια για το βασικό του πακέτο, ενώ το Hulu χρεώνει $ 11.99 για συνδρομή χωρίς διαφημίσεις.

 

Πρόκειται για τη δεύτερη φορά σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο που η online πλατφόρμα αυξάνει το κόστος της συνδρομής της, με την προηγούμενη αύξηση να έχει σημειωθεί τον Οκτώβριο του 2017. Ένας εκπρόσωπος του Netflix δήλωσε: «Αλλάζουμε τις τιμές όσο περνά ο καιρός, καθώς συνεχίζουμε να επενδύουμε στη διασκέδαση και τη βελτίωση της συνολική εμπειρίας της Netflix προς όφελος των μελών μας».

 

Η αύξηση του κόστους έρχεται σε μια περίοδο που η Netflix πρόκειται να χάσει όλο το περιεχόμενο της Disney, καθώς η Disney παρουσιάζει τη δική της πλατφόρμα φέτος. Η εισροή χρημάτων από τις συνδρομές θα τη βοηθήσει, επίσης, να πληρώσει τις επενδύσεις της σε πρωτότυπες εκπομπές και ταινίες, και να ανταγωνιστεί τις streaming υπηρεσίες της Disney και της Amazon Prime.

 

Σύμφωνα με τον The Economist πέρυσι ότι η εταιρεία δαπάνησε μεταξύ 12 και 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε δικές της παραγωγές για το 2018, βγάζοντας δημοφιλείς ταινίες όπως το “Bird Box” και το “Roma”, καθώς και νέους κύκλους τηλεοπτικών εκπομπών όπως “13 Reasons Why”, “Orange is the New Black” και “Marvel’s Daredevil”.

 

Η αύξηση αυτή δεν φαίνεται πάντως να επηρεάζει άμεσα στις ισχύουσες τιμές στην Ελλάδα. Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπων του ελληνικού τμήματος της εταιρείας: «Οι αυξήσεις των τιμών είναι συγκεκριμένες για κάθε χώρα. Επομένως, η αύξηση των τιμών στις ΗΠΑ δεν επηρεάζει τις τιμές που ισχύουν για την Ελλάδα αλλά ούτε και υποδεικνύει αλλαγή σε αυτές».

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΤον Μάρτιο η απόφαση για την επιστροφή 600 εκατ.
Επόμενο άρθροΕγκρίθηκε το σχέδιο αναδιοργάνωσης της ΔΕΗ