Αύξηση της τάξεως του 8,8% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (9-15 Απριλίου 2018), όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen.

 

Τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό +7,0%.

 

Σύμφωνα με τη Nielsen, ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι οι πωλήσεις του λιανεμπορίου  και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.

 

Γενικά, με βάση και τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των Τροφίμων & Ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΕνισχύσεις 9,1 εκατ. ευρώ σε αιγοπροβατοπαραγωγούς της Κρήτης
Επόμενο άρθροΝέο σχέδιο για το Brexit από την Μέι