Η εταιρεία με είδη διατροφής Nestlé επιβεβαίωσε ότι αναμένει πως η ανάπτυξη των οργανικών πωλήσεων θα ξεπεράσει το 3% φέτος. Η δυναμική που εμφάνισε στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα βοήθησε να έχει καλύτερη από την αναμενόμενη αύξηση πωλήσεων τους τρεις πρώτους μήνες της χρονιάς.

 

Όπως μεταδίδει το CNBC, η διάθεση των καταναλωτών για φρέσκα προϊόντα και όχι τυποποιημένα έχει δώσει πλήγμα στις πωλήσεις, μία τάση που η Nestle και άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιμετωπίσουν επικεντρώνοντας σε κατηγορίες όπως τα βρεφικά είδη και ο καφές, αλλά και σε προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη.

 

Οι οργανικές πωλήσεις της εταιρείας που παράγει το Nescafe και τις σούπες Maggi ενισχύθηκαν κατά 3,4% το πρώτο τρίμηνο του 2019, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 2,8%.

 

Οι μεγαλύτερες αγορές της, οι ΗΠΑ και η Κίνα, διατηρούν καλή δυναμική, με τη μεγαλύτερη συνεισφορά να έρχεται από τα είδη για κατοικίδια, τα γαλακτοκομικά και τη βρεφική διατροφή.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΤο Facebook ανέβασε στο ίντερνετ τις επαφές 1,5 εκατ. χρηστών
Επόμενο άρθροΠτωτικά το ευρώ