Εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης που φτάνει στο 11,9%, ο οποίος οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της πανδημίας του κορωνοϊού, παρουσιάζουν οι πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων από την αρχή της χρονιάς ως και τις 26 Απριλίου (την «Κυριακή του Θωμά»), σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Από τα μέσα Μαρτίου, η τάση του λιανεμπορίου υπήρξε διαρκώς αυξητική, φτάνοντας στην περίοδο μέχρι και το Πάσχα στο 16,0%, ενώ η εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσυνή, ημερολογιακά, παρουσίασε μείωση κατά 34,4%.

Η αιτία αυτής της μεγάλης πτώσης οφείλεται σε δύο λόγους: πιο συγκεκριμένα, στο γεγονός ότι είχε μια εργάσιμη ημέρα λιγότερη σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (την 20η Απριλίου), καθώς επίσης και ότι συγκρίνεται με την Μεγάλη Εβδομάδα του 2019, μια εβδομάδα του χρόνου, όπου πάντα πραγματοποιείται σημαντικός τζίρος στα καταστήματα.

Ειδικότερα για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, η πτώση που σημειώνεται την εβδομάδα μετά το Πάσχα ανέρχεται στο -30,7% σε αξίες, ενώ σε όγκο η μείωση είναι πιο περιορισμένη στο -28,5%, υποδηλώνοντας μείωση των τιμών, η οποία εν μέρει είναι επηρεασμένη από τη μείωση του Φ.Π.Α. σε αρκετές κατηγορίες τροφίμων και ποτών.

Ειδήσεις σήμερα:

Ξεκινούν στις 15 Ιουλίου οι εκδηλώσεις σε ανοιχτούς χώρους -Τα νέα μέτρα στήριξης των εργαζόμενων στον Πολιτισμό

Βίντεο από το παρελθόν: Ο Μανώλης Καλομοίρης μαζί με τον πατέρα του Λευτέρη

Κυριάκος Μητσοτάκης: Αυτοψία στο Παγκράτι – Η κυρία που του είπε «για πρώτη φορά είμαι περήφανη Ελληνίδα»

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΔύο άτομα ανά διαδρομή στα ταξί-Νέα μέτρα ασφάλειας στα λεωφορεία (video)
Επόμενο άρθρο«Να επαναλειτουργήσουν τα αθλητικά κέντρα στις 15 Μαΐου»