Με μαύρες σημαίες πραγματοποιήθηκε σήμερα στις 11 το πρωί η πορεία διαμαρτυρίας με σαράντα τουριστικά λεωφορεία στο κέντρο του Βόλου, από το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Γραφείων και Λεωφορείων «Η Μαγνησία».

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Σωματείου Τουριστικών Γραφείων και Λεωφορείων «Η Μαγνησία», κ. Κορωναίο, συμμετείχαν όλα τα λεωφορεία του Σωματείου στη σημερινή πορεία.

Μάλιστα, μέλη του Σωματείου παρέδωσαν ψήφισμα στην αντιπεριφερειάρχη, κ. Κολυνδρίνη και στον Ε.Ο.Τ.

Το ψήφισμα που παραδόθηκε στην αντιπεριφερειάρχη, κ. Κολυνδρίνη και στον ΕΟΤ

Σύμφωνα με το Σωματείο, «πρέπει να ληφθούν άμεσα πρόσθετα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων όπως:

1. Η επιδότηση/αποζημίωση των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων (τουριστικά γραφεία και Τ.Ε.Ο.Μ.) με ένα σημαντικό ποσό, από την πολιτεία , μη επιστρεπτέο, όπως συνέβη σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες (π.χ. Γερμανία €14.000 σε κάθε επιχείρηση). Δεν χρειαζόμαστε δάνεια, που δεν θα είμαστε σε θέση να αποπληρώσουμε.
2. Η μόνιμη μείωση του Φ.Π.Α. στις οδικές μεταφορές στο 13% (από το 24% που το αύξησε η προηγούμενη κυβέρνηση το 2015 μέσα σε μια νύχτα).
3. Το πάγωμα πληρωμής τρεχουσών οφειλών και ρυθμίσεων σε εφορία και ασφαλιστικά ταμεία έως την επιστροφή των επιχειρήσεων στην ομαλότητα (τουλάχιστον ως το καλοκαίρι του 2021).
4. Η μείωση των τελών κυκλοφορίας ή τουλάχιστον η εξίσωση με τα ΚΤΕΛ. (Αυτή την στιγμή τα τέλη κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων είναι 595€ των δε ΚΤΕΛ 300€) .
5. Η ασφάλιση των λεωφορείων μας καθίσταται δύσκολη αν όχι αδύνατη, λόγω της μη κίνησης αυτών. Θα πρέπει οι ασφαλιστικές εταιρίες να δούνε το πρόβλημα και οι τιμές των ασφαλίστρων να εξισωθούν με τα ΚΤΕΛ (να παρέμβει το κράτος).
6. Τα διόδια να πηγαίνουν ανάλογα με τις θέσεις και όχι με το ύψος(άνω των 2 μέτρων) του οχήματος. Για παράδειγμα minibus 17 επιβατών πληρώνει ίδια διόδια με λεωφορείο 50 επιβατών.
7. Η παράταση του ορίου ηλικίας διαγραφής των τουριστικών λεωφορείων. Αυτή την στιγμή είναι στα 27 χρόνια, όμως δεδομένων των συνθηκών, είναι σήμερα απαγορευτικό για αρκετούς συναδέλφους να αντικαταστήσουν τα λεωφορεία τους. Η παράταση 3 ετών που ζητάμε θεωρούμε ότι είναι επιβεβλημένη. Όπως συμβαίνει άλλωστε και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης.
8. Να εξισωθεί ο μισθός των υπαλλήλων τουριστικών γραφείων όπως των υπολοίπων επιχειρήσεων. Ένας υπάλληλος τουριστικού γραφείου αμείβεται περισσότερο σε σχέση με έναν υπάλληλο σε λογιστικό γραφείο.
9. Η υποκλοπή έργου από τα υπεραστικά λεωφορεία. Η επόμενη μέρα θα μας βρει όλους σοβαρά πληγωμένους. Ζητούμε να υπάρξει παρέμβαση και στα Υπουργεία Μεταφορών και Παιδείας για το θέμα ιδιαίτερα των σχολικών εκδρομών και μισθώσεων λεωφορείων. Ενώ το έργο των υπεραστικών λεωφορείων είναι αποκλειστικά η δημόσια συγκοινωνία, πάντα υπάρχει από τον νομοθέτη ένα “παράθυρο” σε κάθε νόμο, είτε ένα “και” ή “κατ’ εξαίρεση” ή “χερσαία μέσα” που αφήνει αοριστία στην ερμηνεία του νόμου. Αποτέλεσμα είναι τα υπεραστικά λεωφορεία να υποκλέπτουν έργο από τα τουριστικά. Πρέπει λοιπόν και αυτό να ξεκαθαριστεί».
Δείτε παρακάτω εικόνες και βίντεο:
Προηγούμενο άρθροΤι ισχύει για την πιστοποίηση των ξενοδοχείων
Επόμενο άρθροΡήξη πρόσθιου χιαστού υπέστη ο Τσιλιανίδης