Κάθε χρόνο,με διάφορες αφορμές,συνήθως το Φθινόπωρο,έχουμε το θλιβερό φαινόμενο των καταλήψεων σχολικών μονάδων,από μαθητές που διαμαρτύρονται;;;!!! με τον τρόπο αυτό,για διάφορα προβλήματα που υπάρχουν στη λειτουργία των σχολείων. Δε νομίζω ότι,υπάρχει κανείς που δεν αναγνωρίζει ότι,μέσα στο σχολικό περιβάλλον,τα προβλήματα υπήρχαν,υπάρχουν και θα υπάρχουν.Το ερώτημα,όμως,είναι,με την κατάληψη θα λυθούν,ή,θα δημιουργηθούν περισσότερα; Πιστεύω ότι ισχύει το δεύτερο.Κατ αρχήν και μόνο ως τρόπος αντίδρασης,η κατάληψη,το κλείσιμο ενός δημόσιου χώρου,πολύ περισσότερο ενός σχολείου,είναι ενέργεια αντιδημοκρατική.Τι σημαίνει κατάληψη; Σημαίνει ότι εγώ εμποδίζω το συμμαθητή μου να μπει στο σχολείο.Εχω άποψη και απαγορεύω στο συμμαθητή μου να έχει διαφορετική από μένα.Διαλέγω τρόπο αντίδρασης κι απαγορεύω στο συμμαθητή μου να έχει διαφορετικό.Το σχολείο δεν ανήκει μόνο σε μένα,ανήκει και σε μένα και στο Γιάννη και στη Μαρία………..Γιατί δεν γίνεται,ας πούμε,κατάληψη στο φροντιστήριο,για τα ακριβά δίδακτρα;H απάντηση είναι απλή.Γιατί στο φροντιστήριο πληρώνουμε ενώ το σχολείο είναι δωρεάν κι έχουμε συνηθίσει να δίνουμε αξία σε ο,τι πληρώνουμε.Ομως,τη διάλυση του δημόσιου σχολείου,θα την πληρώσουμε πολύ ακριβά αν δεν καταλάβουμε την αξία της δημόσιας εκπαίδευσης.Τα στραβά κι ανάποδα,που υπάρχουν στο δημόσιο σχολείο αυξάνονται όταν το κλείνουμε,εκτός κι αν αυτό θέλουμε τελικά………….                                                                                                   Νίκος   Βητσόπουλος.

Προηγούμενο άρθροΜήνυμα στήριξης η επίσκεψη Πομπέο στην Ελλάδα (video)
Επόμενο άρθροΣυντάξεις: Πότε θα πρέπει να υποβάλουν αιτήσεις οι μελλοντικοί συνταξιούχοι