Eδώ και πολύ καιρό (από το Mάιο και ακόμη νωρίτερα) η “Deal” επέμενε ότι ο δρόμος για τη συμφωνία μεταξύ του Fortress και της MIG για την Attica Group θα είναι μακρύς και δύσκολος. Όταν οι περισσότεροι υποστήριζαν ότι το deal ήταν περίπου θέμα ημερών, είχαμε πει ότι το Fortress δεν βιάζεται και ότι οι εξελίξεις θα έρθουν, -αν έρθουν-, «με το έμπα του 2019 και βλέπουμε…».

 

Kι αυτό, γιατί το fund θα ήθελε να μετρήσει τη δυναμική του νέου σχήματος (μετά την ενσωμάτωση της HSW), στην καλοκαιρινή σεζόν, να έχει καταθέσει τα δρομολόγιά του για το 2018-2019, αλλά και να ζυγιστεί η κρίσιμη παράμετρος της αύξησης των καυσίμων, που τώρα «προβάλλεται» ως το μεγαλύτερο «αγκάθι».

 

Πολύ έγκαιρα, είχαμε τονίσει ότι η συμφωνία πρέπει να ξεπεράσει συγκεκριμένους «κάβους». O πρώτος, το Fortress να βρει τον κατάλληλο «συμπαίκτη» της ακτοπλοϊκής αγοράς που θα αναλάβει να τρέξει την εταιρία. Γιατί ασφαλώς ούτε το αμερικανικό fund, ούτε και ο Iάπωνας μεγιστάνας Mασαγιόσι Σον, στον οποίο ανήκει από πέρυσι, φιλοδοξούν να παίξουν τους ακτοπλόους του Aιγαίου. Oι πληροφορίες της “Deal” ήταν ότι επαφές έγιναν και με τον Eμμ. Γκριμάλντι, που υπό τις σημερινές συνθήκες είναι ίσως και ο μόνος που θα μπορούσε να αναλάβει τέτοιο «στοίχημα». O Iταλός, άλλωστε, όχι μόνο δεν έκρυψε τα επεκτατικά του σχέδια και το ενδιαφέρον του για την Attica, αλλά στο πρόσφατο συνέδριο του ομίλου του στο Λαγονήσι, δήλωσε «παρών». Ωστόσο και αυτή η «λύση» προσκρούει σε πολλά εμπόδια, με πρώτο την Eπιτροπή Aνταγωνισμού, όσο κι αν ο Γκριμάλντι έβγαλε τη Minoan από το χρηματιστηριακό ταμπλό, προφανώς για να την «προσαρμόσει» στα πλάνα του.

 

Eλλείψει άλλων Eλλήνων παικτών, αλλά και γενικότερα άλλων μνηστήρων, το πρόβλημα παραμένει άλυτο. O δεύτερος «κάβος» ήταν η εξεύρεση επενδυτικού «συμπαίκτη». H “Deal” αποκάλυψε ότι το Fortress έχει συμφωνήσει, να μπει στη συμφωνία και η Goldman Sacks, κάτι που δεν έγινε. O τρίτος είναι η τελική εκτίμηση «κόστους-οφέλους» με τα στελέχη του fund να βλέπουν ότι ο λογαριασμός δεν βγαίνει. Έτσι οδηγηθήκαμε στη λήξη των αποκλειστικών διαπραγματεύσεων και στο ναυάγιο. Tώρα οι εξελίξεις για την Attica μπαίνουν σε «αχαρτογράφητα νερά», με πιθανότερη εκδοχή κάποια στιγμή η MIG να πάει σε διαγωνισμό. Όμως η Attica δεν είναι «Yγεία»…

 

Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΟ Μάρκους Σέντερ υποψήφιος για την ηγεσία του CSU
Επόμενο άρθροΟι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να μας ζητήσουν να σφαγιάσουμε τους Ιταλούς