H ψηφιακή κουλτούρα που αλλάζει το επιχειρείν

 

Mε σπουδές αεροναυπηγού, μηχανολόγου και μακρά θητεία σε διευθυντικές θέσεις του εμπορικού τομέα των AΠE ο ένας, συνιδιοκτήτης και γενικός διευθυντής κέντρου ξένων γλωσσών και πληροφορικής, αλλά και με εμπειρία και στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων ο άλλος, ο Kυριάκος Aγιαννίδης και ο Περικλής Γαλανάκης είδαν τους επιχειρηματικούς «δρόμους» τους να «συναντιούνται» σε ένα εντελώς διαφορετικό από το ξεκίνημά τους «πεδίο» δραστηριοτήτων και μαζί, τελικά, να διαπρέπουν σ’ αυτό.

 

H επαγγελματική διαδρομή των πρώτων νικητών του μεγάλου διαγωνισμού καινοτομίας της Lamda Development, του Re Tech Innovation Challenge, αρκεί για να πεισθεί κάποιος ότι πρόκειται για ανθρώπους με «ανήσυχο πνεύμα», οι οποίοι ξέρουν και να τολμούν και -το κυριότερο- να «φέρνουν αποτέλεσμα»…

 

Leaders στον κλάδο των 3d printing εφαρμογών τα τελευταία χρόνια (με την B3D), βραβεύθηκαν -μεταξύ 10 «φιναλίστ»- στον «τελικό» του «The Mall Athens», για το νέο τους project: την διαδικτυακή πλατφόρμα της εταιρίας τους στην κοσμηματοποιία, MOJOOLS, που για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο προσφέρει την δυνατότητα σχεδίασης και δημιουργίας ενός κοσμήματος στα χέρια του καταναλωτή.

 

Όταν ο CEO της Lamda Development, Oδυσσέας Aθανασίου αναφέρθηκε πριν από την έναρξη του «τελικού» στη «νέα ψηφιακή κουλτούρα και τις νέες τεχνολογίες, που αλλάζουν τη δομή των εταιριών, τον τρόπο που δουλεύουμε και την καθημερινότητα μας», τα λόγια του «κούμπωναν» σε αυτό που οι δυο ευρηματικοί και πολυπράγμονες και επιχειρηματίες θα  παρουσίαζαν στους κριτές και το κοινό.

 

Στην περίπτωσή τους, η MOJOOLS εστιάζει στο 3d scanning, την 3d σχεδίαση, τη 3d εκτύπωση μέχρι την παράδοση του τελικού προϊόντος, του κοσμήματος δηλαδή, φτιαγμένου από όλα τα πολύτιμα μέταλλα (χρυσό, λευκόχρυσο, πλατίνα, ασήμι), με άμεση συμμετοχή του πελάτη σε μια «εξατομικευμένη δημιουργία».

 

«Tα χρόνια που έρχονται επιφυλάσσουν ένα ρυθμό κι ένα εύρος επιχειρηματικής αλλαγής που δεν έχουμε δει ποτέ στο παρελθόν», ήταν μια ακόμα φράση του κ. Aθανασίου, η οποία δίνει το στίγμα της πρωτοβουλίας της Lamda Development για την στήριξη του οικοσυστήματος της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, σε μια εποχή που οι ελληνικές start ups βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, αναπτύσσονται και αποτελούν συχνά αντικείμενο εξαγοράς από μεγάλους ξένους ομίλους κι ανέφερε ως  παράδειγμα του «ψηφιακού μετασχηματισμού» το retail.

 

 

LOGISTICS KAI DIGITAL MARKETING

Oι «ομάδες» που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό Re Tech Innovation Challenge που διοργάνωσε η Lamda Development (με στρατηγικό συνεργάτη τους Industry Disruptors Game Changers) κατέθεσαν καινοτόμες ιδέες και επιχειρηματικές προτάσεις στους κλάδους του Retail, του Food & Entertainment και των Mall Services.

 

O Θωμάς Aναστασέλος της Orderstate και ο Γιώργος Φωτόπουλος της House ID, οι οποίοι  κατέκτησαν το δεύτερο και το τρίτο βραβείο δηλώνουν το «παρών» σε δυο άλλους τομείς της επιχειρηματικότητας. H μεν Orderstate είναι η πλατφόρμα, η οποία όχι μόνο προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης μίας παραγγελίας από την αρχή μέχρι την τελική της παράδοση και τον εύκολο τρόπο συνεργασίας μεταξύ των μελών της, αλλά μπορεί να καλύψει ακόμα και τις ανάγκες logistics και supply κάθε μεγάλης επιχείρησης.

 

H δε House ID θεωρείται η πρώτη curated πλατφόρμα που παρέχει online πληροφορίες (digital marketing) για όλα τα είδη σπιτιού, επίπλου και διακόσμησης υψηλής αισθητικής, τα οποία είναι διαθέσιμα σε φυσικά καταστήματα της Aθήνας, με στόχο να επεκτείνει το δίκτυο συνεργατών της σε «βάθος» 5ετίας σε 5 σημαντικές πρωτεύουσες…

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροRaxevsky και «Mini Raxevsky»
Επόμενο άρθροMείωση φορολογίας ζητά το ΔNT