Aυξήθηκε ο αριθμός των εργαζομένων, που κατά τη διάρκεια της καραντίνας και ειδικά το μήνα Μάρτιο του 2020, έκανε χρήση των διαδικτυακών υπηρεσιών του Κέντρου Ενημέρωσης Εργαζομένων και Ανέργων (ΚΕΠΕΑ) της ΓΣΕΕ, με στόχο να πληροφορηθεί πάνω στα εργασιακά ζητήματα.

Τη συγκεκριμένη περίοδο οι εργασιακές αλλαγές, λόγω της αναστολής λειτουργίας επιχειρήσεων ή τη λειτουργία τους σε έκτακτες συνθήκες, οδήγησαν τους εργαζόμενους στην επιλογή να ενημερωθούν υπεύθυνα και να χαράξουν τα βήματά τους.

 

Μοιράσου το άρθρο:

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΕξώδικο του Παναγοπουλου στον Κούγια
Επόμενο άρθροΑπό 1η Ιουνίου και… βλέπουμε για την Πρέμιερ Λιγκ