Επενδυτικό πρόγραμμα το οποίο πιθανότατα θα ξεπεράσει και τα 100 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα ετοιμάζει για την επόμενη χρονιά η αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl.

 

Το πλάνο της αλυσίδας προβλέπει άνοιγμα νέων καταστημάτων, μετεγκαταστάσεις καθώς και ανακαίνιση του υπάρχοντος δικτύου, με τον πρόεδρο της διοίκησης της Lidl Hellas Ιάκωβο Ανδρεανίδη, στο περιθώριο της εκδήλωσης για τα 20 χρόνια παρουσίας της αλυσίδας στην Ελλάδα, να σημειώνει ότι ποδαρικό στο επενδυτικό πρόγραμμα θα κάνει η Λάρισα και η Θεσσαλονίκη όπου θα λειτουργήσουν δύο νέα καταστήματα, ανεβάζοντας τον αριθμό του δικτύου σε 223 από 221 σήμερα.

 

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στην ελληνικότητα των προϊόντων της αλυσίδας καθώς το 80% του τζίρου στη μαναβική των καταστημάτων της γίνεται από προϊόντα Ελλήνων προμηθευτών. Το ίδιο συμβαίνει με τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα της αλυσίδας που ροέρχονται από 21 Ελληνες προμηθευτές που προμηθεύονται γάλα από τουλάχιστον 2.500 μικρούς παραγωγούς από όλη την Ελλάδα.

 

Για το λόγο αυτό άλλωστε ποσοστιαία συμμετοχή των κατηγοριών αυτών στο συνολικό καλάθι αγορών του πελάτη της Lidl έχει αυξηθεί από 6% έως 20%.

 

Σήμερα η Lidl, η οποία από πλευράς τζίρου βρίσκεται στην τρίτη θέση μεταξύ των αλυσίδων σουπερμάρκετ (με πρώτη τον Σκλαβενίοτη και δεύτερη τον ΑΒ Βασιλόπουλο), συνεργάζεται με πάνω από 400 επιλεγμένους Ελληνες προμηθευτές. Ολοι τους, ανεξαρτήτως μεγέθους, οφείλουν να λειτουργούν βάσει συστημάτων ασφάλειας τροφίμων πιστοποιημένων, σύμφωνα με τα διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα διασφάλισης ποιότητας IFS, BRC και FSSC.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροBlack Friday από την Peugeot μέχρι 1η Δεκεμβρίου
Επόμενο άρθροΑπάντηση Παναγιώτη και Γιώργου Αγγελόπουλου στον πατέρα τους