Σοκαρισμένο παρακολουθεί το πανελλήνιο τις εξελίξεις γύρω από το δυστύχημα που σημειώθηκε τα ξημερώματα της 16ης Νοεμβρίου στον σταθμό του ΗΣΑΠ Άγιος Νικόλαος και στοίχισε την ζωή στον 41χρονο εργάτη Πέτρο Γιάμαλη.

Μετά την τραγωδία τα στόματα έχουν ανοίξει. Μάλιστα, ο εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ, Σπύρος Ρεβύθη, έχει προχωρήσει σε σοβαρές καταγγελίες.

«Είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός τον Αύγουστο»

Μιλώντας στην ΕΡΤ ανέφερε ότι υπάρχουν στοιχεία για προβλήματα στα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης και τόνισε ότι είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 για τον ίδιο λόγο, στο σταθμό «Βικτώρια».

«Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους», είπε και παρουσίασε φωτογραφίες από το περιστατικό, που δείχνουν τη λοκομοτίβα να έχει εκτροχιαστεί λόγω προβλημάτων στα φρένα.

«Είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία», αποκάλυψε ο Σπύρος Ρεβύθης.

Ο ίδιος επισήμανε ότι οι εργασίες λείανσης ήταν εργασία που είχε να γίνει από το 2008 για λόγους ασφαλείας και πως ο ίδιος είχε δώσει τη συγκατάθεσή του στο σχετικό ΔΣ.

«Το περιστατικό δεν έχει καμία σχέση με το σύστημα πέδησης»

Απαντώντας στα παραπάνω, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Χαιρέτας, σημείωσε πως πρώτη φορά βλέπει τις φωτογραφίες από τον εκτροχιασμό το καλοκαίρι.

«Το περιστατικό δεν έχει καμία σχέση με το σύστημα πέδησης», υπογράμμισε και τόνισε ότι η έρευνα για το δυστύχημα προχωρά. «Είναι επιθυμία και της ΣΤΑΣΥ να διερευνηθούν τα ακριβή αίτια», συμπλήρωσε.

Επίσης, είπε πως σε ότι αφορά την διερεύνηση θα τοποθετηθεί και ανεξάρτητο μέλος στην επιτροπή έρευνας. Επανέλαβε ωστόσο ότι το θέμα αφορά κυρίως την εταιρεία και τις αρχές που πρέπει να το ερευνήσουν.

«Για τα θέματα συντήρησης του μηχανήματος έργου, ευθύνεται η γερμανική εταιρεία που έχει αναλάβει μετά από διαγωνισμό αυστηρών προδιαγραφών», ισχυρίστηκε.

Τέλος, για τη θέση των εργαζομένων σχετικά με την εργασία λείανσης και πως δεν θα έπρεπε να την έχει αναλάβει εξειδικευμένη εταιρία, αλλά η ίδια η ΣΤΑΣΥ, ο κ. Χαιρέτας, ανέφερε ότι πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών που είχε καθυστερήσει πολύ.

«Ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες και έλεγχοι πριν την κύρωση της σύμβασης με την εταιρεία», είπε.

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΓεωργιάδης – «Όχι» στα rapid test σε σούπερ μάρκετ – Πώς αποτίμησε την εφαρμογή των μέτρων, τι είπε για το μοντέλο της Αυστρίας
Επόμενο άρθροΑχτσιόγλου για υπερωρίες: «Θα αρκούσε ένα ‘ναι το καταργούμε’ από τον κ. Χατζηδάκη»