Μεταξύ άλλων, όπως αποκαλύπτεται στην ενδιάμεση έκθεση της κλαδικής έρευνας που διεξάγει η Επιτροπή Ανταγωνισμού για το e-commerce, καταγράφεται μία κατακόρυφη αύξηση στις χρεώσεις των πλατφορμών προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα που φιλοξενούν.
Επιπρόσθετα, η έρευνα, που τέθηκε από χθες σε δημόσια διαβούλευση, εντοπίζει μία σειρά ζητημάτων που κινούνται στο όριο των αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών και αναμένεται να διερευνηθούν περαιτέρω.
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των χρεώσεων μεταξύ των πλατφορμών και των διαδικτυακών καταστημάτων, η έρευνα εξετάζοντας κυρίως τις μηχανές αναζήτησης ή σύγκρισης τιμών εντοπίζει μία σημαντική αύξηση στις χρεώσεις που φθάνει το 100% μέσα στην τελευταία διετία.
Για παράδειγμα η χρέωση που επέβαλαν σε κάποιο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών με βάση το μοντέλο χρέωσης ανά επίσκεψη κάποιου δυνητικού πελάτη έφθασε το Δεκέμβριο του 2020 τα 23 – 34 λεπτά του ευρώ όταν ένα χρόνο πριν, το Δεκέμβριο του 2019 ήταν 15 – 19 λεπτά.
Σημειωτέον πως αυτό το μοντέλο χρεώσεων, σύμφωνα με την έκθεση, χρησιμοποιούν οι πλατφόρμες Glami, Bestprice, Kelkoo, Shopistas, Skroutz και Totos.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Ειδήσεις σήμερα:
Φωτιά στη Βαρυμπόμπη: Συνεχίζεται η μάχη σε Κρυονέρι και ρέμα Χελιδονούς – Οι ελπίδες στα εναέρια μέσα
Φωτιά στην Βαρυμπόμπη: Αγωνία για τα δεκάδες άλογα από τους ιππικούς ομίλους
«Καμίνι» για 8η ημέρα η χώρα – Σε ποιες περιοχές ο υδράργυρος θα φτάσει 45 βαθμούς – Πότε θα… δροσίσει
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr