Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, διακρίθηκε στο 18ο Συνέδριο Marketing και Πωλήσεων με το βραβείο Best Launchingγια το 2018 στην κατηγορία των alcohol free μπιρών με την εζα Alcohol Free. Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο ΠΛΑΖΑ στις 23 Νοεμβρίου, υπό την αιγίδα του οικονομικού περιοδικού The Βusiness Review (Sales Marketing & Βusiness Review).

 

Με αφορμή την βράβευση, ο Τζώρτζης Κανακάρης, Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερη η χαρά και η τιμή που αισθανόμαστε παραλαμβάνοντας αυτό το βραβείο. Με την εζα Alcohol Free στόχος μας ήταν εξαρχής να διατηρήσουμε όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά των μπιρών εζα, δημιουργώντας μία alcohol free μπίρα, με γεμάτη γεύση και πλούσιο σώμα. Η εισαγωγή της στην εγχώρια αγορά ήταν μεγάλο στοίχημα για εμάς, το οποίο τελικά κερδίσαμε, καθώς η εζα Alcohol Free κατάφερε να κατακτήσει τη θέση της στην αγορά και να αναδειχθεί στο είδος της. Η θετική ψήφος εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού στο προϊόν αυτό αποτελεί το σημαντικότερο κίνητρο για να συνεχίσουμε το σχεδιασμό και την παραγωγή μπιρών με ξεχωριστά χαρακτηριστικά, που ικανοποιούν τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού λάτρη του είδους.»

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΣυνάντηση της διοίκησης της ΔΕΗ με το σωματείο της Χαλυβουργικής
Επόμενο άρθροΤο ταξίδι του Τσίπρα θα επιβεβαιώσει τις καλές σχέσεις με τη Ρωσία