H Βοeing θα αντεπεξέλθει στις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις, που συνδέονται με τη συντριβή του 737 MAX 8 των Αιθιοπικών Αερογραμμών, εκτιμά η Moody’s.

 

Αν και ο αμερικανικός οίκος αξιολόγησης επισημαίνει ότι δικαίως αμφισβητείται η ασφάλεια του συγκεκριμένου μοντέλου, αφού πρόκειται για το δεύτερο δυστύχημα μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες, σημειώνει πως θα πρέπει πρώτα να περιμένουμε τα ευρήματα για τα αίτια της συντριβής.

 

«Επίμονες ανησυχίες, που θα κάνουν τους επιβάτες να αποφεύγουν τις πτήσεις με αεροσκάφη MAX θα επηρέαζαν τις αεροπορικές εταιρείες και το βιβλίο παραγγελιών τους. Ωστόσο είναι πολύ νωρίς ακόμη για να δούμε εάν αυτό θα συμβεί» αναφέρει ο οίκος και προσθέτει ότι οι αποφάσεις των αερομεταφορέων για το στόλο τους τείνουν να είναι μακροπρόθεσμου ορίζοντα. «Ατυχήματα συνήθως δεν ωθούν τις εταιρείες στο να κάνουν καθολικές αλλαγές στα σχέδια για το στόλο τους» σημειώνει.

 

Η Moody’s υπολογίζει ότι το περιθώριο λειτουργικού κέρδους για κάθε παράδοση του MAX 8 είναι 12 με 15 εκατ. δολάρια. Η Boeing έχει παραδόσει προς το παρόν περίπου 370 MAX από συνολικές παραγγελίες 4.600, που έχει σχεδιαστεί να παραδοθούν σε ορίζοντα επτά ετών. Υπολόγιζε ότι μέσα στο 2019 οι παραδόσεις της θα έφταναν στις 650.

 

Σύμφωνα πάντως με ρεπορτάζ του Bloomberg αεροπορικές εταιρείες ήδη επανεξετάζουν παραγγελίες ύψους 57 δισ. δολαρίων.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΕνεργειακή απεξάρτηση της Κρήτης από ορυκτά καύσιμα
Επόμενο άρθροΗ πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έκανε δύο σφάλματα στρατηγικής