Η Coca-Cola στήριξε το κορυφαίο συνέδριο SingularityU Greece Summit, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 19 & 20 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής και προσέλκυσε περισσότερους από 2.500 σύνεδρους. Επιστήμονες, επιχειρηματίες, φιλόσοφοι, Έλληνες και ξένοι ομιλητές, ανέδειξαν τη σημασία των νέων εκθετικών τεχνολογιών που βρίσκονται στο επίπεδο της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης.

 

Με θέματα συζήτησης γύρω από τη βιοτεχνολογία, τη τεχνητή νοημοσύνη και το Internet Οf Things, το Singularity University, έφερε τη «μοναδικότητα» στην Ελλάδα, καθηλώνοντας το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων. Ως Strategic Partner, η Coca-Cola ενημέρωσε για πρώτη φορά το αθηναϊκό κοινό για τη δράση Print Your City, η οποία υλοποιείται στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Future.

 

Στο ειδικά διαμορφωμένο corner της Coca-Cola, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη δράση Print Your City, που αποτελεί μία από τις βασικές δράσεις του προγράμματος Zero Waste Future και το οποίο έχει στόχο να θέσει τη Θεσσαλονίκη σε προοπτική “Zero Waste”, δηλαδή να γίνει μια «πόλη μηδενικών απορριμμάτων» και να εκπαιδεύσει παράλληλα τους πολίτες στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, την αντιμετώπιση των απορριμμάτων ως πόρους που μπορεί να έχουν μια δεύτερη ή τρίτη ζωή. Οι επισκέπτες του Singularity Summit, εκτέθηκαν στη διαδικασία του Print Your City, δηλαδή στον τρόπο μετατροπής πλαστικών απορριμμάτων σε χρηστικά αντικείμενα και έπιπλα, με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης, ενώ ενημερώθηκαν αναλυτικά από τους συνεργάτες του προγράμματος The New Raw για όλα τα στάδια της υλοποίησης. Στον ίδιο χώρο είχαν επίσης τοποθετηθεί δύο 3D εκτυπωμένα έπιπλα από ανακυκλωμένο πλαστικό, δείχνοντας έτσι το αποτέλεσμα της διαδικασίας, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης μπορούν να μεταμορφώσουν την πόλη τους. Μέσω του activation που παρουσίασε η Coca-Cola στο πλαίσιο του SingularityU Greece Summit πρόβαλε τη «νέα» πραγματικότητα, όπου η τεχνολογία μπορεί και συμβάλει πλέον καταλυτικά στην αντιμετώπιση σημαντικών, παγκόσμιων ζητημάτων προς επίλυση, όπως η μείωση πλαστικών.

 

Φυσικά, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η Coca-Cola προσέφερε σε όλους όσοι βρέθηκαν εκεί μια παγωμένη Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, καθώς και το νέο προϊόν της εταιρίας, smartwater.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΣε εκκαθάριση η δανέζικη ασφαλιστική Qudos
Επόμενο άρθροΣε έξι μήνες τα πρώτα νέα αστικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη