Και παραμένει ψηλά

Tο διάστημα αυτό, είναι καλό για τη Carriers, του Έλληνα εφοπλιστή Πέτρου Παππά. Η ναυτιλιακή, έχει σταθεροποιήσει τη μετοχή της κοντά στα 8 δολάρια (6,90-15,38 το range 52 εβδομάδων) και προσπαθεί, όπως φαίνεται, να κρατήσει την ηλικία του στόλου της σε επίπεδα… νέου.

 

Έτσι, όχι τυχαία, πούλησε το πλοίο Kappa (χωρητικότητας 52.100 dwt, κατασκευής 2001) σε ασιατική εταιρία, έναντι 6,2 ή 6,3 εκατ. δολαρίων και λίγο αργότερα, το capesize Star Aurora (χωρητικότητας 171.000 dwt, κατασκευής 2000) σε εταιρία στη Σιγκαπούρη έναντι 430 δολαρίων ανά ldt, δηλαδή 9 εκατομμύρια δολάρια.

 

Μπορεί να είναι πολύ λιγότερα από τα 42,5 εκατ. δολάρια που είχε αγοράσει το τελευταίο, προ δεκαετίας από τη Norden, όμως αυτό, όπως και το “αδελφάκι” του ήταν τα παλιότερα πλοία του στόλου της Star Bulk, o οποίος, με 90 πλοία, είναι ο μεγαλύτερος εισηγμένης στο ξηρό φορτίο.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΗ Huawei ενισχύει τη συνεργασία της με τον σιδηρόδρομο της Αυστρίας
Επόμενο άρθρο«Κακά μαντάτα» για τη Danaos