550 λεωφορεία θα έχει ο στόλος του ΟΑΣΘ έως το τέλος του έτους, δίνοντας ανάσα στους πολίτες που μετακινούνται καθημερινά με τις αστικές συγκοινωνίες. Πρόβλημα συνωστισμού παρατηρείται ιδιαίτερα κατά τις πρωινές ώρες και το μεσημέρι, ενώ το υπόλοιπο της ημέρας υπάρχει περί τα 30% πληρότητα, σύμφωνα με τους υπεύθυνους του Οργανισμού. Σύμφωνα με τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό που ισχύουν στη Θεσσαλονίκη, η πληρότητα που ορίζεται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι στο 65%.

Αυτή την στιγμή κυκλοφορούν καθημερινά από 220 έως 240 λεωφορεία. Σε αυτά προστίθενται πάνω από 100 λεωφορεία των ΚΤΕΛ, ενώ με τα 50 που έχει εξασφαλίσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης από την αδερφοποιημένη πόλη της Λειψίας και τα 180 μεταχειρισμένα, εκτιμάται ότι, έως το τέλος του 2020, θα κυκλοφορούν στους δρόμους περισσότερα από 550 λεωφορεία.

  Σε κάθε ένα από αυτά πρέπει να τοποθετηθούν  μηχανήματα για έκδοση εισιτηρίων και   κάμερες που θα βοηθούν τον οδηγό στον έλεγχο των επιβατών κατά την είσοδο και την έξοδό τους από το όχημα. Σταδιακά, θα προστεθούν επίσης κλιματιστικά και εξοπλισμός τηλεματικής. Ταυτόχρονα, γίνονται οι διαδικασίες ταξινόμησης για να πάρουν πινακίδες, ώστε στη συνέχεια να μπορέσουν να βγουν στην κυκλοφορία.

Σε ό,τι αφορά το οικονομικό κομμάτι, υπάρχουν μεγάλες απώλειες στα έσοδα του Οργανισμού, της τάξεως των 2 εκατομμυρίων ευρώ για τον μήνα Οκτώβριο. Το κενό καλύπτεται, ωστόσο, από χρηματοδότηση της κυβέρνησης. Υπολογίζεται ότι, από το τελευταίο δεκαήμερο του Φλεβάρη μέχρι και σήμερα, ο ΟΑΣΘ έχει πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ απώλειες εσόδων.

 

 

Μοιράσου το άρθρο:

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΤο πρόγραμμα των πρώτων τριών αγωνιστικών
Επόμενο άρθροΜηδενίστηκε η Ζενίτ, νίκες «στα χαρτιά» για Μπασκόνια και Βαλένθια