Αντίστροφα μετράει ο χρόνος μέχρι την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, την ίδια ώρα που ιαπωνική πρωτεύουσα πλήττεται από αύξηση κρουσμάτων κορωνοϊού και η κυβέρνηση καταβάλλει επίμονες προσπάθειες για τη θωράκιση της χώρας.

Λίγα μόλις 24ώρα μέχρι την πρεμιέρα της Παρασκευής, έγινε γνωστό πως η Toyota, που αποτελεί τον κορυφαίο χορηγό των αγώνων, θα αποσύρει τις τηλεοπτικές διαφημίσεις που σχετίζονται με τη διοργάνωση. Τη συγκεκριμένη είδηση μετέφερε η ιαπωνική εφημερίδα “Yiomuri”, επικαλούμενη δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους της μάρκας.

«Υπάρχουν πολλά θέματα με αυτούς τους αγώνες, που η κατανόησή τους αποδεικνύεται δύσκολη», ήταν η αινιγματική δήλωση του επικεφαλής επικοινωνιακής πολιτικής της εταιρείας, Jun Νagata.

Πιο κατατοπιστικά ήταν τα λόγια στελεχών από την Toyota Βόρειας Αμερικής, τα οποία απέδωσαν την απόφαση της μάρκας «στην ενσυναίσθηση της εταιρείας για την κατάσταση που επικρατεί ελέω πανδημίας στη χώρα».

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

.cnt”, “bottoming”: true, “offTop”: “.header”,”window”: 639 }”>

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΣόφτμπολ (εναρκτήριος γύρος): Ιταλία-ΗΠΑ: 0-2
Επόμενο άρθροΣυγχαρητήρια του Α. Τσίπρα στον Γιάννη Αντετοκούνμπο