Συνεχίστηκε ο κατήφορος στις πωλήσεις εφημερίδων και περιοδικών και το 2018, με τον κλάδο του Τύπου να έχει δεχθεί από τα μεγαλύτερα πλήγματα στην οικονομική κρίση. Ιστορικές εφημερίδες έκλεισα και μεγάλα κανάλια έβαλαν λουκέτο αφήνοντας στο δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους.

 

Σύμφωνα με Έρευνα Ημερήσιου και Περιοδικού Τύπου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το 2018 οι συνολικές πωλήσεις εφημερίδων κατέγραψαν μείωση 5,9% και οι συνολικές πωλήσεις περιοδικών μείωση 9,4%.

 

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ:

 

Κατά το έτος 2018, σε σχέση με το έτος 2017, παρατηρείται μείωση κατά 5,9% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων, καθώς και στις επιμέρους κατηγορίες αυτών με εξαίρεση την υποκατηγορία των ημερησίων πολιτικών εφημερίδων όπου παρουσιάζεται αύξηση κατά 2,0% και τις οικονομικές εφημερίδες με αύξηση 6,3%.

 

Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2017 με το έτος 2016, παρατηρείται μείωση κατά 19,6% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών.

 

Κατά το έτος 2018, οι Ξενόγλωσσες εφημερίδες δεν εμφάνισαν κυκλοφορία επειδή έχει παύσει η έκδοσή τους, όπως είχε ήδη παρατηρηθεί από το έτος 2016.

 

Κατά το έτος 2018, σε σχέση με το έτος 2017, παρατηρείται μείωση κατά 9,4% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών, εκτός των Παιδικών περιοδικών όπου παρατηρείται αύξηση κατά 66,3%.

 

Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2017 σε σχέση με το 2016, παρατηρείται μείωση κατά 15,4% στις συνολικές πωλήσεις Περιοδικών καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες αυτών με εξαίρεση τα Μουσικά περιοδικά (αύξηση 6,7%).

 

Ειδικότερα οι σημαντικότερες μειώσεις παρατηρούνται: α) Στις πωλήσεις Τηλεοπτικών περιοδικών (2018/2017: 12,1% και 2017/2016: 12%) β) Στις πωλήσεις περιοδικών Ποικίλης ύλης (2018/2017: 18,2% και 2017/2016: 18,8%).

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΕπιδεινώθηκε το επιχειρηματικό κλίμα στη Γερμανία
Επόμενο άρθροΟ κ. Μητσοτάκης χρησιμοποιεί τον κ. Κυμπουρόπουλο σαν επικοινωνιακό πειραματόζωο