Ρόδο και Σαντορίνη δείχνουν τα πρώτα «μηνύματα» των κρατήσεων που κάνουν οι Κομοτηναίοι για τις φετινές τους διακοπές. «Σε όλα τα νησιά δείχνουν προτίμηση, αλλά η Ρόδος και η Σαντορίνη έρχονται στις πρώτες θέσεις.» δηλώνει  υπεύθυνη τουριστικού πρακτορείου στην Κομοτηνή, η κα Ανθούλα Τερζίδου και σημειώνει πως όλα εξαρτώνται από την οικονομική δυνατότητα που έχει ο καθένας. Έτσι, δεν λείπουν και επιλογές, όπως: Σποράδες, Βόλος, Αθήνα και Χαλκίδα.

Ανθούλα Τερζίδου

Μετά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις αρχίζει για τα καλά η κίνηση. Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος δίνει πάντα μια μικρή ώθηση. Ωστόσο, εκείνο που καλά κρατεί είναι η επιλογή των εκδρομών. Οι εκδρομές έχουν επιστρέψει για τα καλά στις προτιμήσεις των Θρακιωτών , κοντινοί προορισμοί τους δίνουν την χαρά της ανάπαυλας και της χαλάρωσης χωρίς ταλαιπωρία και επιπλέον έξοδα.
«Οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι είναι αυτοί που και στα χρόνια της κρίσης ακόμη συνέχισαν να απολαμβάνουν την χαρά των διακοπών, ολιγοήμερες και σε κοντινούς προορισμούς, αλλά διακοπές. Το ίδιο και οι νέοι που ολοκληρώνουν τις σπουδές τους ή την προσπάθεια των Πανελλαδικών εξετάσεων.» δηλώνει η κα Τερζίδου.
Τα πολυτελή ταξίδια κοστίζουν, γι αυτό και οι φθηνοί προορισμοί έλκουν. Θάσος, Σποράδες, Χαλκιδική. «Υπάρχουν πακέτα και προορισμοί πιο φθηνοί, πιο προσιτοί» σημειώνει προσθέτοντας πώς αυτό που ενδιαφέρει τους επαγγελματίες του τουρισμού είναι η καταβολή των χρημάτων και όχι αν είναι Έλληνες ή ξένοι οι τουρίστες.

«Όσο πιο νωρίς κλήσεις ένα πακέτο διακοπών τόσο πιο φθηνό είναι το κοστολόγιο.» υποστηρίζει η κα Τερζίδου, σημειώνοντας πως αυτή η συνήθεια δεν συντροφεύει τους Έλληνες. «Εμείς οι Έλληνες είμαστε της τελευταίας στιγμής στα πάντα, ακόμη και στις διακοπές. Μπορεί για παράδειγμα η εκδρομή να γίνεται το Σαββατοκύριακο και κάποιος να δηλώνει συμμετοχή την Παρασκευή το βράδυ. Είμαστε πάντα της τελευταίας στιγμής.»
Και αυτό το καλοκαίρι η Θράκη εξακολουθεί να αποτελεί άγνωστη περιοχή για τους Βορειο-ευρωπαίους. Λίγοι Βούλγαροι και Τούρκοι τουρίστες μόνο φαίνεται πως την επιλέγουν. Αποτέλεσμα της έλλειψης διαφήμισης. «Δεν έχουμε διαφημιστεί σαν τόπος. Δεν έχει διαφημιστεί η περιοχή μας καθόλου, αν και έχουμε ιστορία, πολιτισμό, περιβάλλον, παραλίες, θάλασσα, κουζίνα. Νομίζω ότι έχουμε να προσφέρουμε στον επισκέπτη, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε την κατάλληλη προβολή.» δηλώνει η κα Τερζίδου και σημειώνει «Εμείς οι ίδιοι δεν κάνουμε την αρχή να διαφημίσουμε τον τόπο μας. Εμείς φταίμε, όχι οι άλλοι. Πρέπει να προβάλουμε τον τόπο μας γιατί αξίζει.»
Φώτο: Ανθούλα Τερζίδου ρεπορτάζ-κείμενο-φωτογραφία:Μαρία Νικολάου

Μοιράσου το άρθρο:

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΟ Δημήτρης Βίτσας και ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης στο «FOCUS» της ΕΡΤ1
Επόμενο άρθροΚομοτηνή: Επιλέγουν Κραβ Μαγκά για να νιώσουν ασφαλείς