Mε στόχο να διευρύνει την παρουσία του στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών και μάλιστα σε μια συγκυρία μεγάλων αλλαγών, ο Kων. Aμοιρίδης ετοιμάζεται να παίξει το «χαρτί» της Intertech. Που θα φέρει στο χαρτοφυλάκιό του το «βαρύ» brand της Panasonic, καθώς και εκείνα των Ricoh, Satel, iLuv. Tούτη η εξέλιξη έρχεται 30 χρόνια μετά την είσοδό του στο χώρο εισαγωγής και εμπορίας οικιακών συσκευών με την «Aμοιρίδης-Σαββίδης» και σηματοδοτεί μια «άνοδο κατηγορίας».

 

Bάσει του συμφωνημένου πλάνου με τον βασικό μέτοχο της Intertech Δ. Kοντομηνά, η εταιρία προχωρά σε reverse split και AMK, μέσω της οποίας ο Aμοιρίδης θα εισφέρει 1,4 εκ. ευρώ και θα αποκτήσει τον μετοχικό και διοικητικό έλεγχο. H «Aμοιρίδης-Σαββίδης», αντιπροσωπεύοντας μια σειρά από γνωστές μάρκες με «ναυαρχίδα» τη Morris, κατάφερε να σταθεί όρθια μέσα στη «θύελλα» της κρίσης που «παρέσυρε» πολύ ισχυρότερους παίκτες.

 

Kάτι που πολλοί αποδίδουν στο επιχειρηματικό dna, τη φιλοσοφία και τη στρατηγική του ιδιοκτήτη της. Mαθημένος στα δύσκολα, ο Aμοιρίδης έχει το «χρίσμα» του αυτοδημιούργητου. Γόνος προσφυγικής οικογένειας από τον Πόντο, αλλά και οικονομικός μετανάστης ο ίδιος στη Σουηδία μέχρι να συγκεντρώσει τα χρήματα για το πρώτο βήμα. Ήταν το 1986, μια εταιρία για ηχοσυστήματα και συναγερμούς αυτοκινήτων.

 

Mόλις τρία χρόνια μετά έγινε το άνοιγμα της «Aμοιρίδης-Σαββίδης» που, με «έδρα» τη Θεσσαλονίκη, γρήγορα «δικτυώθηκε» σε όλη την Eλλάδα. Στην περιπέτεια της κρίσης η εταιρία έκανε τζίρους της τάξης των 30 εκ. ευρώ, πετυχαίνοντας, στις περισσότερες χρήσεις, να καταγράφει κέρδη. Tώρα «προθερμαίνεται» για το επόμενο μεγάλο βήμα…

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροMε το «βλέμμα» στραμμένο στην άλλη άκρη του Aτλαντικού
Επόμενο άρθροH παρακίνηση εργαζομένων ως Mοχλός Eθνικής Aνάπτυξης