Ως ένα καλό μάθημα για τη δύναμη που έχουν τα social media χαρακτήρισε τον αντίκτυπο του περιβόητου email που εστάλη από διευθύντρια καταστήματος My Market, ο επικεφαλής της ΜΕΤΡΟ ΑΒΕΕ κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης στην πρώτη του δημόσια τοποθέτηση για το ζήτημα.

 

Από το βήμα του 9ου Συνεδρίου «Food Retail CEO Forum» που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» ο κ. Παντελιάδης στην τοποθέτηση του για το πως αλλάζουν οι καταναλωτικές συνήθειες και συνολικά το λιανεμπόριο λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης αναφέρθηκε στο περιστατικό.

 

«Είναι άλλο να ακούς για τη δύναμη των social media, και άλλο να την νιώθεις πάνω σου σαν μια μπουνιά», δήλωσε αν και έσπευσε να πει πως η αρνητική δημοσιότητα εν τέλει δεν έβλαψε την εταιρεία. Για να υποστηρίξει το επιχείρημα του μάλιστα αποκάλυψε πως τον προηγούμενο μήνα, όταν ξέσπασε ο σάλος, τα My Market κατάφεραν να καταγράψουν ιστορικό ρεκόρ στα εβδομαδιαία μερίδια τους.

 

Κάτι, που σύμφωνα με τον ίδιο, δείχνει πως τελικά, ανεξάρτητα από τη δύναμη διάδοσης της πληροφορίας, αληθινής ή ψεύτικης, υπάρχει ένα όριο στο πόσο επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά.

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΝέο πρόγραμμα εκπαίδευσης πολιτών για προστασία από φυσικές καταστροφές
Επόμενο άρθροΤο εργασιακό περιβάλλον όχημα για την σταθερότητα