Μείωση 5,20% του βάρους των φορτίων /εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το έτος 2017 σε σχέση με το 2016 καταγράφει η έρευνα οδικών εμπορευματικών μεταφορών της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το έτος 2017.

 

Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το έτος 2017 με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 300.176,29 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας μείωση 1,48% σε σύγκριση με το 2016 και τα τονοχιλιόμετρα σε 6.418.339,45 χιλ., σημειώνοντας μείωση σε σχέση με το 2016 κατά 9,70%. Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 88.737,07χιλ. τόνους σημειώνοντας μείωση 15,95% και τα τονοχιλιόμετρα σε 21.999.712,73 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 26,06% σε σχέση με το 2016.

 

Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) κατά το έτος 2017 η σημαντικότερη αύξηση, σε απόλυτα μεγέθη, παρατηρήθηκε στην κατηγορία “Εμπορευματοκιβώτια” κατά 14.758,41 χιλ. τόνους και στην κατηγορία “Εμπορεύματα σε παλέτες” κατά 8.652,30 χιλ. τόνους, σε σύγκριση με το 2016. Μείωση παρουσιάστηκε στην κατηγορία “Στερεά χύμα” κατά 53.392,84 χιλ. τόνους.

 

Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών, στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.

 

Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολούθως στην Αττική ενώ στις εκφορτώσεις προηγείται η Αττική και ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΝέες εκλογές αντί για επίλυση;
Επόμενο άρθροΆνοδος στον δείκτη κύκλου εργασιών στη βιομηχανία