Χωρίς ασφάλεια μένει το ιστορικό κτίριο του Σιδηροδρομικού Σταθμού στο Βόλο , χωρίς ασφάλεια μένει το Μουσείο και στον “αέρα” βρίσκεται ο “Μουτζούρης”.
Τα τρένα στο Βόλο θα βρίσκονται στις ράγες χωρίς σταθμάρχες και κλειδούχο…

Η απόφαση για μεταφορά του προσωπικού του σταθμού από τον Βόλο στη Λάρισα, σημαίνει πως ο Βόλος μένει χωρίς σταθμάρχες και κλειδούχους, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των δρομολογίων, που είναι μεν ελάχιστα σύμφωνα με την απόφαση της ΤΡΕΝΟΣΕ, αλλά θα πραγματοποιούνται με “αυτόματο πιλότο”. Στη Λάρισα όπως είναι γνωστό μεταφέρονται οι 4 σταθμάρχες και ο ένας κλειδούχος. Θα λειτουργούν μόνο τα εργοστάσια που απασχολούν 80 άτομα.

“Πρόκειται για απόφαση ανόητη και δημιουργεί επικίνδυνες συνθήκες”, δήλωσε ο σταθμάρχης κ. Αποστολέρης και τόνισε πως ολα εκπορεύτηκαν από πρώην συνδικαλιστή του Βόλου που μετατέθηκε στη Λάρισα.
“Η επιλογή της ΤΡΕΝΟΣΕ ήταν να έχει 7 δρομολόγια επιβατικά για να υποβαθμίσει τη γραμμή αλλά έχουμε και εμπορικά δρομολόγια. Τι θα γίνει με όλα αυτά τα ζητήματα ασφάλειας; Απαντήσεις δεν υπάρχουν. Η απόφαση για κατάργηση του προσωπικού στον Σταθμό του Βόλου λήφθηκε δύο μέρες μετά τις εκλογές στην Ομοσπονδία , ενώ είχε προηγηθεί η κατάργηση του συνδικαλιστικού οργάνου στο Βόλο λόγω του γεγονότος ότι βγήκαν πολλοί στη σύνταξη”, είπε ο κεντρικός σταθμάρχης κ.Αποστολέρης.

“Δεν μπορώ να εξηγήσω αυτό που συνέβη με στοιχεία λογικής. Μέσα σε μια ώρα μας καταργήσανε . Το οξύμωρο είναι ότι ενώ θα ξακινήσει το έργο της ηλεκτροκίνησης μας καταργούνε .
Μας βάλανε στην ουσία το πιστόλι στον κρόταφο για να υποβάλλουμε τις παραιτήσεις μας και να βγούμε στη σύνταξη. Κάποιος θα σκεφτεί πως είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι και έχουμε δουλειά και είμαστε υποχρεωμένοι να πάμε σε όποιο μέρος μας καλούνε. Καμία αντίρρηση, αλλά το πρόβλημα δεν αφορά μόνο εμάς. Αφορά την ασφάλεια των δρομολογίων, την ασφάλεια του Μουσείου, τη ζωή του κτιρίου. Σφράγισαν την ιστορία 137 χρόνων σε μια ώρα. Είναι απόφαση δικτατορική, έχουμε δικτατορία . Εγώ σήμερα έχω βάρδια στο Μεζούρλο. Δεν γνωρίζω τον σταθμό. Εάν κάνω ένα λάθος εγώ, που με μετέθεσαν μεσα σε μια ώρα, σε ένα σταθμό που δεν γνωρίζω, ποιος θα ευθύνεται αναρωτιέμαι ”
Τα εκδοτήρια ανήκουν σε εργολάβο και δεν θα κλείσουν και για να λειτουργήσει ο Μουτζούρης θα πρέπει να διαθέσει η Λάρισα Σταθμάρχη.

Προηγούμενο άρθρο«Ισπανικό Λόττο» και «Νιγηριανές Απάτες» – Τι πρέπει να γνωρίζετε
Επόμενο άρθροΠαραχώρηση έκτασης στην ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας