Η Mellon και η Viddget συνεργάζονται με σκοπό τον μετασχηματισμό των contact centres σε Ελλάδα, Αλβανία, Βουλγαρία, Κύπρο, ΠΓΔΜ, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία και Ουκρανία, μέσα από λύσεις interactive video chat.

 

Η Viddget προσφέρει μια μοναδική λύση συνομιλίας μέσω βίντεο η οποία δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους κάθε επιχείρησης να ενισχύσουν τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης μέσα από την αμεσότητα της ανθρώπινης, εξατομικευμένης επαφής σε πραγματικό χρόνο. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας εύχρηστης λειτουργίας που παρέχει συνομιλία μέσω βίντεο, χωρίς να απαιτείται καμία εγκατάσταση από την πλευρά του πελάτη. Η λύση ενισχύει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα του κέντρου επικοινωνίας, αυξάνοντας τελικά τα ποσοστά conversion και ικανοποίησης. Τα κέντρα επικοινωνίας επωφελούνται, επίσης, από τη συμβατότητα της λύσης με τα πιο δημοφιλή συστήματα διαδικτυακής επαλήθευσης (online verification) και από την εύκολη ενοποίηση με άλλα συστήματα.

 

Η Viddget αποτελεί μια πανίσχυρη, εύκολα διαχειρίσιμη πλατφόρμα που προσφέρεται με τρεις τρόπους: cloud, on-premise ή SaaS, μέσω του εκτεταμένου δικτύου contact centres της Mellon. Η λύση είναι ιδανική για τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες και οργανισμούς τηλεπικοινωνιών, καθώς και για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Ο JP Lyttinen, CEO της Viddget, σχολίασε σχετικά, “Αξιοποιώντας την τεχνολογία, προσθέτουμε την ανθρώπινη επαφή σε κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη και βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και την ικανοποίηση των πελατών τους”.

 

“Μαζί με τη Viddget, η Mellon οδηγεί σε μια νέα εποχή εμπειρίας πελατών. Αυτή η συνεργασία υπογραμμίζει την ισχυρή δέσμευση της Mellon να συμβάλλει ουσιαστικά στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις εξυπηρετούν τους πελάτες τους και στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους”, σχολίασε ο Άγγελος Αγγελίδης, Group CCS Business Line Head του Ομίλου Εταιρειών Mellon.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΝα μην δραματοποιούμε τις διαφορές Ιταλίας-ΕΕ
Επόμενο άρθροΟ κ. Μητσοτάκης λειτουργεί ως κακομαθημένο παιδί