Ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η πανδημία και μια αναπτυσσόμενη διαδικτυακή αγορά επιταχύνουν την εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και ιδιαίτερα για την PMM που δημιουργήθηκε από την ένωσης της Public και της MediaMarkt

Πέρυσι, το Public και η MediaMarkt δημιούργησαν μία ισχυρή omnichannel εταιρεία λιανικής πώλησης ηλεκτρικών αλλά και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο, την PMM που αποτελεί την πιο ελκυστική πρόταση για τον καταναλωτή μέσω μιας πολύ μεγάλης ποικιλίας προϊόντων και υπηρεσιών που είναι διαθέσιμα τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και online.
Λίγο καιρό μετά, η πανδημία έφερε τα πάνω-κάτω στο retail, εκτινάσσοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες και δημιουργώντας νέα μοντέλα και συμπεριφορές. Με εκατομμύρια επισκέψεις σε φυσικά και online καταστήματα, χιλιάδες online συναλλαγές, συστήματα και τεχνολογίες οι άνθρωποι της Public-MediaMarkt κατόρθωσαν να ακούν τις επιθυμίες του καταναλωτή και την ίδια στιγμή να λειτουργούν με ταχύτητα, σχεδιάζοντας λύσεις για τις νέες ανάγκες του.

Διεθνής αναγνώριση

Η ηγετική φυσιογνωμία της PMM αναγνωρίζεται και από τα μέσα του εξωτερικού με την Retail Times να έχει φιλοξενήσει πρόσφατα ένα εκτενές άρθρο που αφορά την εταιρεία και τις προσπάθειες των ανθρώπων της οι οποίοι εστιάζουν στον πελάτη και τις ανάγκες του.

Το άρθρο επικεντρώνεται στον τρόπο που ο μεγαλύτερος e-retailer της χώρας κλήθηκε όχι μόνο να καλύψει εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες σε διάστημα λίγων ημερών, αλλά ταυτόχρονα είδε και τον αριθμό των τεμαχίων ανά καλάθι να πολλαπλασιάζεται. Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέδωσε 750.000 προϊόντα κατά τη διάρκεια του lockdown ξεπερνώντας κάθε ρεκόρ .

Έτσι έθεσε σε εφαρμογή μια σειρά από καινοτομίες, οι οποίες κάλυψαν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες των πελατών της εταιρείας.

Εν μέσω πανδημίας λοιπόν, η εταιρεία άλλαξε τελείωςτο λειτουργικό της μοντέλο, δίνοντας πολύ γρήγορα προτεραιότητα στο online κανάλι πωλήσεων. Κάτι άλλο που προέκυψε κατά την διάρκεια της υγιειονομικής κρίσης ήταν ο αριθμός εμπόρων που συνεργάζονται με το Public Marketplace που  από 249 αυξήθηκαν σε 1.700.

Καινοτομία και στις υπηρεσίες

Είναι φανερό ότι η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής για το πλάνο της εταιρείας που ήδη κινείται δυναμικά για την επόμενη μέρα των αναγκών του πελάτη.
Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτικές ανάγκες γίνονται ολοένα και πιο σύνθετες, η Public-MediaMarkt, δεν σταματά να δημιουργεί καινοτόμες υπηρεσίες προς όφελος του πελάτη, όπως για παράδειγμα η υπηρεσία παράδοσης στο αυτοκίνητο (drive up). 

Με βάση την υπηρεσία Drive up, ο πελάτης αγοράζει τα προϊόντα που θέλει online, λαμβάνει μήνυμα ότι είναι έτοιμη η παραγγελία, πηγαίνει στο κατάστημα, την πληρώνει και ακολούθως ο πωλητής βάζει το προϊόν στο πορτ μπαγκαζ!

Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει σε νέες τεχνολογίες και στους τομείς logistics και delivery (π.χ. το last mile, το κομμάτι που αφορά την έγκαιρη παράδοση προϊόντων στον καταναλωτή), που θα τη βοηθήσουν να προσφέρει ακόμη πιο εύκολη, ευχάριστη, ασφαλή αγοραστική εμπειρία με περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ταχύτητα. Στόχος είναι να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο το μερίδιο της εταιρείας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου που ήδη έχει ηγετική θέση.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΠολιτική αντιπαράθεση για την εξέλιξη της πανδημίας
Επόμενο άρθροΕνημέρωση του Ν. Δένδια στους εκπροσώπους των κομμάτων για ελληνοτουρκικά – Αλβανία – επίσκεψη Λαβρόφ