Ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών τα αποτελέσματα τριμήνου της PepsiCo.

 

Η αυξημένη ζήτηση για τις κατηγορίες των σνακ, του ανθρακούχου νερού και των αναψυκτικών χαμηλών θερμίδων, οδήγησαν στην αύξηση των πωλήσεων του ομίλου κατά 2,15% στην αγορά της Βόρειας Αμερικής στην κατηγορία των ποτών, ενώ στην κατηγορία των σνακ η αύξηση έφτασε το 5,5%.

 

Οι οργανικές πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 5,2% καταγράφοντας τη μεγαλύτερη άνοδο της τελευταίας τριετίας. Η Pepsi, στη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου, λάνσαρε νέες γεύσεις στα ανθρακούχα νερά της και εμπλούτισε τους κωδικούς των τσαγιών της στη σειρά Pure Leaf καθώς και στη σειρά Gatorade Zero.

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΤο Ποτάμι «θα είναι η θετική έκπληξη των ευρωεκλογών»
Επόμενο άρθροδιήμερο αντιφασιστικό αφιέρωμα για 21η Απρίλη