Καθώς η Ελλάδα ετοιμάζεται να εγκαινιάσει μια διαφορετική θερινή περίοδο, διεθνή μέσα ενημέρωσης αναδεικνύουν τη χώρα μας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Φιλοξενούν μάλιστα και ανταποκρίσεις από ελληνικά νησιά που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες.

Περιοδεύοντας στα ελληνικά νησιά ο ανταποκριτής του BBC Κουέντιν Σόμερβιλ καταγράφει τις προετοιμασίες των κατοίκων στη Σίκινο και τη Μήλο, από την άφιξη ομάδας γιατρών για διεξαγωγή διαγνωστικών τεστ μέχρι την επαναλειτουργία ξενοδοχείων και εστιατορίων.

«Η Ελλάδα βγαίνει από την πανδημία νωρίτερα από άλλες χώρες. Όχι χωρίς πληγές, αλλά σε καλύτερη κατάσταση από τις περισσότερες. Η απομόνωση είναι εδώ τρόπος ζωής, όπως είναι και ο τουρισμός. Η ευημερία των νησιωτών εξαρτάται και από τα δύο», αναφέρει στο ρεπορτάζ του ο Σόμερβιλ.

Με τη φράση το «ελληνικό κρασί είναι ήδη δροσερό» η γερμανική Bild δίνει το σήμα ότι η χώρα μας είναι έτοιμη να υποδεχτεί τους ξένους επισκέπτες αποκαλύπτοντας σε εκτενές αφιέρωμά της τους κρυμμένους θησαυρούς της νησιωτικής Ελλάδας, όπως τα Κουφονήσια, η Ανάφη και η Ηρακλειά.

Σε συνεργασία με μια Ελληνίδα ξεναγό, το βρετανικό δίκτυο Skynews περιηγείται στην Ακρόπολη, την ίδια στιγμή που η αεροπορική εταιρεία Ryanair κάνει τη δική της διαφημιστική καμπάνια για την Αθήνα καλώντας τους ξένους τουρίστες να δοκιμάσουν μια διαφορετική εμπειρία.

Πηγή: ΕΡΤ1
Επιμέλεια: Λήδα Παπαδοπούλου

Μοιράσου το άρθρο:

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθρο«Συμφώνησε να μείνει στη Φενέρ με μειωμένο μπάτζετ ο Ομπράντοβιτς»
Επόμενο άρθροΗ Δόμνα Κουντούρη του «Fame Story» έγινε θέμα στο ABC