Το Twitter ανέτρεψε την αρνητική εικόνα των τελευταίων ετών και ανακοίνωσε ρεκόρ εσόδων για το 2018, παρά την παράλληλη μείωση του αριθμού των μηνιαίων του χρηστών.

 

Με βάση τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του περασμένου έτους, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, η πλατφόρμα έφθασε τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, ενώ το 2017 είχε σημειώσει απώλειες 108 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα συνολικά έσοδα φθάνουν τα 3,042 δισεκατομμύρια δολάρια, από τα οποία τα 909 εκατομμύρια δολάρια είναι μόνο το τελευταίο τρίμηνο, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 24%.

 

Η αύξηση στα έσοδα επιτεύχθηκε παρ’ όλο που το κοινωνικό δίκτυο αντιμετωπίζει ένα σημαντικό πρόβλημα: τη μείωση των μηνιαίων χρηστών. Οι χρήστες που ανοίγουν την πλατφόρμα τουλάχιστον μία φορά το μήνα είναι 321 εκατομμύρια, αριθμός μικρότερος από οποιοδήποτε από τα προηγούμενα τέσσερα τρίμηνα.

 

Για τη μείωση των συνολικών χρηστών σίγουρα παίζει ρόλο η απόφαση της εταιρείας για τον καθαρισμό των bots και των spam λογαριασμών από την πλατφόρμα της. Έπειτα από το μεγαλύτερο “καθάρισμα” μέσα στην προηγούμενη χρονιά, η υπηρεσία είδε τη μεγαλύτερη μείωση στους μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

 

Τόσο οι διεθνείς όσο και οι αμερικανοί χρήστες μειώθηκαν σε ετήσια βάση, αλλά οι καθημερινοί χρήστες έχουν αυξηθεί, κάτι που προφανέστατα τραβάει τα βλέμματα των επενδυτών. Αυτοί φθάνουν τα 126 εκατομμύρια, από τα οποία 27 εκατομμύρια προέρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες., ενώ οι αριθμοί αυξάνονταν σταθερά τόσο σε τριμηνιαία όσο και σε ετήσια βάση.

 

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο δημιούργησε πλέον ένα νέο στοιχείο για τις μετρήσεις του, το οποίο είναι οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες, που μπορούν να γίνουν δέκτες διαφημίσεων. Σύμφωνα με το Twitter λοιπόν, υπάρχει αύξηση σε αυτό το νούμερο: από τα 115 εκατ. του 2017 στα 126 εκατ. του 2018.

 

“Οι τελευταίοι 12 μήνες αποδεικνύουν ότι η μακροπρόθεσμη στρατηγική για τη βελτίωση της υγείας και τη βελτιστοποίηση των μεγεθών της εταιρείας λειτουργεί”, δήλωσε ο Jack Dorsey, Διευθύνων Σύμβουλος του Twitter, προσθέτοντας ότι “η εταιρεία εισήγαγε μια επιλογή στην εφαρμογή για κινητά όπου μπορεί κάποιος να επιλέξει μεταξύ των πιο πρόσφατων και των σχετικών tweets, κάτι που έγινε δεκτό με θετικά σχόλια από τους χρήστες”, κι ότι “έχουμε μια αίσθηση φρέσκου αέρα, ότι δεν σα αντιμετωπίζουμε ως μια αγελάδα μετρητών, μια αίσθηση που παίρνετε όταν περιηγείστε σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Instagram”.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΣτον αέρα το erga omnes των Σκοπίων
Επόμενο άρθροΥπάλληλοι του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας διέγραφαν πρόστιμα επιχειρήσεων