Σύμφωνα με τον συνήγορο των οικογενειών των θυμάτων, Xριστόφορο Γκλαβένο, το μοιραίο φορτηγό αυτοκίνητο, τη νύχτα του δυστυχήματος ήταν υπέρβαρο τουλάχιστον κατά 2,5 τόνους, ενώ λόγω της υπερβολικής ταχύτητας και του γεγονότος ότι ο οδηγός ήταν σε κατάσταση κόπωσης, εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και δεν άφησε κανένα απολύτως περιθώριο αντίδρασης στους τρεις άτυχους νέους.
Πρωτόδικα, λοιπόν, ο οδηγός είχε καταδικαστεί σε επτά χρόνια με αναστολή, με την δεύτερη δίκη, το εφετείο δηλαδή, να πραγματοποιείται σήμερα.