Τα τέσσερα βαγόνια που θα αποτελούν τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης έφτασαν σήμερα τα ξημερώματα από το εργοστάσιο της “Hitachi” στη Νότια Ιταλία στην συμπρωτεύουσα και βρίσκονται πλέον στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη.

 

Το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου προβλέπει την παράδοση της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης τον Νοέμβριο του 2020 και την επέκταση προς Καλαμαριά το 2021.

 

Τα αποκαλυπτήρια θα γίνουν αύριο στις 10 το πρωί και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η έναρξη των δοκιμών και των δοκιμαστικών δρομολογίων.

 

Τα τέσσερα βαγόνια μεταφέρθηκαν οδικώς από το Ρέτζιο Ντι Καλάμπρια μέχρι τη Θεσσαλονίκη πάνω σε δύο τράκτορες (νταλίκες). Το βάρος και ο όγκος των βαγονιών δε, ήταν τέτοια, ώστε οι τράκτορες που τα μετέφεραν δεν μπορούσαν να αναπτύξουν ταχύτητα άνω των 30 χιλιομέτρων.

 

Όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ/ώρα.

 

Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό (σ.σ. συνολικά οι συρμοί θα είναι 18), το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΑυξημένα κατά 17% τα κέρδη της Tencent Holdings
Επόμενο άρθροΟι 120 δόσεις είναι για τους λίγους;