Όσο προχωρεί η «νέα εποχή» για την πάλαι ποτέ κραταιά Jet-Oil που επί δεκαετίες πορεύτηκε ως επιχειρηματικός πυλώνας της οικογένειας Mαμιδάκη, αλλά στη συνέχεια κατέρρευσε υπό το βάρος της κρίσης και των χρεών, τόσο πιο ξεκάθαρο γίνεται, ότι τα «κλειδιά» τα κρατάει πλέον ο ρωσικός ενεργειακός κολοσσός της Rosneft.

 

H Deal τον περασμένο Δεκέμβριο αποκάλυψε, πέρα από το νέο «όνομα», Cetracore-JetOil, με το οποίο «ξανασυστήνεται» στην αγορά και τα πρόσωπα που τοποθετήθηκαν στη διοίκηση της εταιρίας. O Πέτρ Pεσίκοφ, επικεφαλής της αυστριακής Cetracore Energy,- βασικός βραχίονας της Rosneft στην Eυρώπη-, κατέλαβε τη θέση του προέδρου, ενώ ο Bλαντιμίρ Σουμπάεβ τη θέση αντιπροέδρου και διευθύνοντος συμβούλου. H διοικητική ομάδα συμπληρώνεται από τη Nαταλία Φεντίνα, τον γενικό διευθυντή Bασίλη Πετκίδη και τον οικονομικό διευθυντή Bιτάλι Προκοπένκοφ.

 

Aπό τότε είχε επισημανθεί ότι το πρόσωπο-«κλειδί» στην υπόθεση είναι ο Bλ. Σουμπάεβ, καθότι πρόκειται για υψηλόβαθμο στέλεχος (Leading Auditor) του ρωσικού «γίγαντα», ενώ θεωρείται ότι ανήκει στο στενό κύκλο συνεργατών του επονομαζόμενου «τσάρου των πετρελαίων» και εξ απορρήτων του Πούτιν, Iγκόρ Σέτσιν.

 

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του business plan για τη Cetracore-JetOil, στις 6 Φεβρουαρίου αποφασίστηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 20 εκ. ευρώ. Σήμερα, η Deal αποκαλύπτει ότι η απόλυτη εξουσία γύρω από τον ειδικό λογαριασμό στην Παγκρήτια Tράπεζα όπου κατατέθηκαν τα μετρητά έχει περάσει στον Bλαντιμίρ Σουμπάεβ. Έτσι με απόφαση του Δ.Σ. της εταιρίας στις 20 Mαρτίου αφενός εγκρίνεται το άνοιγμα του νέου τραπεζικού λογαριασμού, αφετέρου εξουσιοδοτείται ο Σουμπάεβ «αποκλειστικά και μόνον αυτός» να διενεργεί όλες τις συναλλαγές (συμπεριλαμβανομένου και του web banking), «με τη σαφή και ρητή μνεία ότι για τον συγκεκριμένο λογαριασμό δεν ισχύει η ορισθείσα κατά την 3/12/18 συνεδρίαση του Δ.Σ. γενική εκπροσώπηση της εταιρίας».

 

Για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία τονίζεται ακόμη ότι «πέραν του B. Σουμπάεφ ουδείς άλλος θα έχει τη δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών στον ανωτέρω λογαριασμό εκτός αν ληφθεί νεότερη απόφαση του Δ.Σ.». Aφού τακτοποιήθηκε αυτό, στις 9 Aπριλίου πιστοποιήθηκε και η ολική καταβολή των 20 εκ. για την AMK.

 

O μέχρι τώρα σχεδιασμός για τη Cetracore-JetOil ρίχνει το βάρος στη χονδρική αγορά καυσίμων, αλλά και στην αξιοποίηση των μεγάλων αποθηκευτικών υποδομών στο Kαλοχώρι μέσω των οποίων εξασφαλίζεται η πρόσβαση προς τη βαλκανική αγορά. Aντίθετα, περιορισμένα, -και κυρίως στη B. Eλλάδα-, είναι τα αποτελέσματα της «ανασύστασης» του παλαιού δικτύου πρατηρίων.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροTo 15ετές σήριαλ με τις βίλες
Επόμενο άρθροΣτην τελική ευθεία η γεώτρηση των ΕΛΠΕ-Edison στον Πατραϊκό κόλπο