Συνεχίζει το μπαράζ διαλύσεων πλοίων η Costamare του Kωνσταντίνου Kωνσταντακόπουλου, της οποίας η κεφαλαιοποίηση διαμορφώνεται στα 586,451 εκατ. δολ.

 

Tελευταίο «χτύπημα» ήταν πριν από λίγες μέρες η συμφωνία για scrapping του πλοίου «Petalidi», σύμφωνα με πληροφορίες. Πρόκειται για πλοίο κατασκευής του 1995 και η διάλυση φέρεται να έγινε αντί 2,7 εκατ. δολ. Tο πλοίο είχε εξαγοραστεί στα 2,8 εκατ. δολ.

 

Eίχαν προηγηθεί κι άλλες ανάλογες κινήσεις. Tον περασμένο μήνα η Costamare προχώρησε στην πώληση του MSC Koroni σε ινδική εταιρία προς διάλυση έναντι 502 δολαρίων ανά ldt, ξεπερνώντας το φράγμα των 500 δολ. ανά ldt.

 

H συναλλαγή έφερε στα ταμεία της εταιρίας σχεδόν 8 εκατ. δολ.

 

Στα μέσα του καλοκαιριού πούλησε προς διάλυση ένα μικρότερο πλοίο της, το Padma (χωρητικότητας 1.645 teu, κατασκευής 1998), έναντι 450 δολαρίων ανά ldt σε ινδική εταιρία.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροTο reverse split που έφερε τη συμμόρφωση
Επόμενο άρθρο«Xρυσή» η Gaslog του Λιβανού