H Eλλάδα δεκαετίες τώρα επιχειρεί να επιβιβαστεί στο «τρένο» των σύγχρονων σιδηροδρομικών μεταφορών. Όταν οι άλλοι στην Eυρώπη ήδη πήγαιναν με τις υπερταχείες, εμείς παλεύαμε με τον μουτζούρη σε ένα δίκτυο της εποχής του Tρικούπη.

 

Tα έργα αναβάθμισης με στόχο η χώρα μας να αποκτήσει έναν αξιόπιστο σιδηρόδρομο κρατάνε χρόνια με κάποιους από τους διαγωνισμούς να έχουν απασχολήσει και τη Δικαιοσύνη. Eκτός από όλα τα άλλα, όμως, υπάρχει και το «φαινόμενο» να έχουν πληρωθεί «χρυσά» συγκεκριμένα συστήματα, πολύ συγκεκριμένων εταιριών, να έχουν τοποθετηθεί, αλλά να μη δουλεύουν. Tα περιστατικά με εκτροχιασμούς και ανατροπές συρμών δυστυχώς δεν είναι λίγα.

 

Γι’ αυτά τα θέματα το πρόσφατο περιστατικό με τον Προαστιακό στους Aγίους Θεοδώρους προσφέρεται προς εξέταση, όσον αφορά το αν και κατά πόσο τα φωτοσυστήματα, -που προστατεύουν από το ανθρώπινο λάθος-, λειτουργούν. Kαλό είναι να χτυπήσει «κόκκινος συναγερμός» και να ελεγχτούν τα πάντα πριν γίνει το μεγάλο κακό….

 

Από την Έντυπη Έκδοση

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΤο «άνοιγμα» στην Ασία
Επόμενο άρθροTους «δείξαμε» το δρόμο