Η Ηonor εμπιστεύεται την ελληνική αγορά και συνεχίζει δυναμικά την παρουσία της, διεμήνυσε ο παγκόσμιος πρόεδρος της Honor George Zhao, μιλώντας σε Έλληνες δημοσιογράφους στο πλαίσιο του Mobile World Congress που πραγματοποιείται στην Βαρκελώνη.

 

“Στην ελληνική αγορά θα επικεντρωθούμε σε συγκεκριμένα κανάλια λιανικής και θα βελτιώσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας και την θέση μας απέναντι στον ανταγωνισμό, είπε ο πρόεδρος της Honor, ο οποίος έχει ανακοινώσει ότι στρατηγική της εταιρίας είναι να βρεθεί στις ηγετικές θέσεις σε παγκόσμιο επιπέδο των κορυφαίων smartphone brand στα επόμενα τρία χρόνια.

 

Για να προσελκύσουμε τον καταναλωτή θα επικεντρωθούμε σε συσκευές “πρωταγωνιστές”, όπως το Honor View20 και το Honor 8X. Κάθε αγορά έχει διαφορετικές ανάγκες, οπότε θα χρειαστεί να προσαρμόσουμε την στρατηγική μας και τον τρόπο λειτουργίας μας. Εκτός από αυτό σκοπεύουμε να βελτιώσουμε τις πωλήσεις μας και να θέσουμε τις βάσεις για να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον συσκευών Honor ανάλογα με τους πόρους μας”, πρόσθεσε.

 

‘Οπως είπε, “προτεραιότητα της εταιρίας είναι να κρατά τους συνεργάτες της από την λιανική (retail), τους καταναλωτές ικανοποιημένους και στη συνέχεια να ενισχύει την ανάπτυξή της”.

 

Ερωτηθείς εάν η εταιρία θα επεκταθεί σε λάπτοπ κι αναδιπλούμενα κινητά επισήμανε ότι “η Ηοnor θα καλύψει ότι μπορεί να χρειάζεται ένα τεχνολογικό brand που αναφέρεται σε νέους. Την προκειμένη στιγμή, σκεφτόμαστε να επεκταθούμε σε tablets, laptops και άλλα προϊόντα”, ανέφερε.

 

Επισήμανε επίσης ότι το 2019 η εταιρία θα επικεντρωθεί σε 5G και διάρκεια μπαταρίας. Επομένως όταν βγει το δίκτυο 5G, θα ακολουθήσουμε με έξυπνα κινητά, πρόσθεσε. Μιλώντας στην συνάντηση ο επικεφαλής της Honor για Ελλάδα και Ρουμανία Shen Wang είπε ότι η αναγνωρισιμότητα του brand της Ηοnor στην Ελλάδα έχει αυξηθεί εντυπωσιακά τους τελευταίους μήνες.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΕΛΠΕ: Επενδύσεις 250 εκατ.
Επόμενο άρθρο«Κόβει» 250 θέσεις εργασίας το LSE