«Να μην πείθονται από αγνώστους» δήλωσε ο ο Αστυνομικός Διευθυντής Μαγνησίας, Μίλτος Αλεξάκης, σήμερα το πρωί, 18 Φεβρουαρίου, από το αστυνομικό μέγαρο, σχετικά με την περίπτωση της 82χρονης Βολιώτισας, η οποία έπεσε θύμα απάτης μέσω τηλεφώνου και έδωσε 30.000 ευρώ στον δράστη, για δήθεν εμπλοκή της κόρης της σε τροχαίο.

Η 82χρονη μιλούσε από τις 12 τα μεσάνυχτα έως τις 2 τα ξημερώματα της Δευτέρας στο τηλέφωνο με τον δράστη, καθώς αυτός είναι ο τρόπος των επιτήδειων να αποσπάσουν την προσοχή του θύματος, ώστε να μην μπορεί να καλέσει τον συγγενή του, σύμφωνα με την Αστυνομία.

Ο κ. Αλεξάκης τόνισε πως σε τέτοιες περιπτώσεις οι πολίτες πρέπει να κλείνουν το τηλέφωνο στον δράστη και να καλούν αμέσως τα οικεία τους πρόσωπα, ώστε να επιβεβαιώνουν αν αυτά που ακούνε είναι αλήθεια. Συνέχισε, συνιστώντας στους πολίτες να είναι ενήμεροι για αυτά τα θέματα, ώστε να μην πέφτουν θύματα, όπως έγινε στην περίπτωση της ηλικιωμένης γυναίκας.

Πώς εξαπατούν τους πολίτες μέσω τηλεφώνου

Ο Αναπληρωτής Διευθυντής της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Βόλου, κ. Διαμαντής Καρβέλης ανέφερε σχετικά με τις τηλεφωνικές απάτες, πως οι δράστες δεν συγκεκριμενοποιούν περιοχές, αλλά τηλεφωνούν τυχαία.

Έχουν την εμπειρία και μπορούν να εκμαιεύσουν τα πάντα από ανυποψίαστους πολίτες, σύμφωνα με τον κ. Καρβέλη, ενώ στις περισσότερες τηλεφωνικές απάτες τα τηλεφωνήματα γίνονται από αριθμούς του Εξωτερικού, ενώ τα χρήματα που θα πάρουν στη συνέχεια «περνάνε» από πολλά χέρια, ώστε να μην ανακαλυφθεί εύκολα ο επικεφαλής της απάτης.

Οι επιτήδειοι συνηθίζουν να παίρνουν τηλέφωνο μετά τα μεσάνυχτα και να μιλούν με το θύμα για, τουλάχιστον, δύο ώρες, ώστε να μην μπορέσει να καλέσει τους συγγενείς του, ενώ πολύ συχνά ζητούν και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του θύματος, σύμφωνα με τον κ. Καρβέλη.

Προηγούμενο άρθρο17η Μεσογειάδα: Ήττα της Εθνικής από το Μπαχρέιν
Επόμενο άρθροΑπέναντι στη Βόννη η ΑΕΚ, κόντρα στη Χαποέλ Ιερουσαλήμ το Περιστέρι