«Το νέο PEUGEOT 508 επιτέλους είναι γεγονός! Σε συνέχεια των πολύ επιτυχημένων τελευταίων λανσαρισμάτων μας και της επιθετικής στρατηγικής στην κατηγορία των SUV με τα PEUGEOT 2008, 3008 και 5008, χρειαζόμασταν ένα μοντέλο στην κορυφή της γκάμας που θα συνεχίσει να ταράζει τα νερά στην αγορά και θα προκαλέσει αίσθηση. Και είναι γεγονός ότι στο segment D ο ανταγωνισμός μας είναι οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανιες στον κόσμο. Το νέο PEUGEOT 508 ενσαρκώνει όσο ποτέ άλλοτε τη φιλοδοξία που έχουμε εδώ και πολύ καιρό: να καθιερώσουμε την PEUGEOT μεταξύ των premium κατασκευαστών αυτοκινήτων». Jean-Philippe IMPARATO, PEUGEOT CEO

 

Ένα διαφορετικό concept σε ένα segment που αλλάζει 

 

Στην Ευρωπαϊκή αγορά, το παραδοσιακό segment D μετά από μία 10ετία πτωτικής πορείας, τα τέσσερα τελευταία χρόνια έχει σταθεροποιηθεί. Κάτω από την πίεση μιας ευρείας γκάμας επιλογών που έχουν οι πελάτες της κατηγορίας και ειδικά από τα SUV, τα μεγάλα sedan ανακάμπτουν μέσω της προσφοράς μοντέλων από τους premium κατασκευαστές, που διακρίνονται τόσο από μεγάλη ποικιλία αμαξωμάτων όσο και από ισχυρή ταυτότητα.

 

Με αυτό το σκεπτικό, οι σχεδιαστές του νέου PEUGEOT 508 προσπάθησαν να καταστήσουν σαφή τον μοναδικό τους στόχο: να αποστασιοποιηθούν από το συμβατικό 4θυρο αμάξωμα 3 όγκων και να στραφούν προς ένα coupé με πέντε πόρτες.

 

Τολμηρό design

 

«Το design του νέου PEUGEOT 508 ολοκληρώνει μία εντελώς ανανεωμένη γκάμα. Περιλαμβάνει όλες τις στιλιστικές επιλογές που παρουσιάστηκαν στα πρόσφατα πρωτότυπά μας, όπως το PEUGEOT Exalt και το PEUGEOT Instinct. Το i-Cockpit® για παράδειγμα, στο νέο PEUGEOT 508, προέρχεται κατευθείαν από το πρωτότυπο Exalt» Gilles VIDAL, Επικεφαλής σχεδιασμού PEUGEOT

 

Από την πρώτη ματιά το PEUGEOT 508 τραβάει τα βλέμματα χάρη στη δυναμική του εμφάνιση.

 

Το ύψος του αυτοκινήτου ελλατώθηκε και δεν ξεπερνά πλέον το 1,40 μ. ενώ οι αεροδυναμικές του γραμμές παραπέμπουν πλέον ξεκάθαρα σε αμάξωμα coupé.

 

Το εμπρός μέρος είναι εντυπωσιακό κι αντανακλά δυναμισμό. Η μοντέρνα κυψελοειδής μάσκα με τα στοιχεία χρωμίου και τα φώτα LED, αντλούν έμπνευση κατευθείαν από το πρωτότυπο PEUGEOT Instinct. Με το περίφημο λιοντάρι στο κέντρο της μάσκας και το λογότυπο της μάρκας στο χείλος του καπό, το νέο PEUGEOT 508 αποτίνει φόρο τιμής στους διάσημους πρόγονους του; τα PEUGEOT 504 και 504 coupé.

 

Τα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας LED προσδίδουν στο αυτοκίνητο ιδιαίτερη εμφάνιση σχηματίζοντας μια μοναδική φωτεινή υπογραφή.

 

Το καπό έχει χαμηλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο έτσι ώστε να τονίσει το δυναμισμό του νέου PEUGEOT 508 και η συνολική εμφάνιση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εντυπωσιάζει από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις. Όλα τα αυτά τα μοναδικά εξωτερικά χαρακτηριστικά κάνουν το εμπρός μέρος του νέου PEUGEOT 508 να αντανακλά μία αυθεντική εικόνα ποιότητας και χαρακτήρα, όντας ταυτόχρονα απόλυτα εναρμονισμένα με τη μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία της PEUGEOT.

 

Η γραμμή της οροφής του νέου PEUGEOT 508 έχει έντονη κλίση προς τα πίσω, ακολουθώντας τις σχεδιαστικές τάσεις της κατηγορίας premium.

 

Οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι συμπαγείς: το συνολικό μήκος έχει μειωθεί στα 4,75μ. από τα 4,83μ. του προηγούμενου 508, γεγονός που του εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία. Στη δημιουργία της εικόνας του κουπέ συντελεί και το μικρό ύψος των πλευρικών παραθύρων αλλά και η απουσία πλαισίου από τις πόρτες. Τα πάντα πάνω στο αμάξωμα παίζουν το ρόλο τους στην αεροδυναμική: το καπό έρχεται «πρόσωπο» με το παρμπρίζ, τα παράθυρα δεν έχουν πλαίσιο, οι αρμοί έχουν σχεδόν εξαλειφθεί, οι τροχοί γεμίζουν ιδανικά τους θόλους, η κλασική κεραία απουσιάζει. Η PEUGEOT εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο την πείρα και την τεχνογνωσία της με στόχο να αναβαθμίσει την αισθητική και την ποιότητα του νέου 508.

 

Στην πίσω πλευρά, ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα, ξεχωρίζει κανείς την μαύρη γυαλιστερή φάσα που χαρακτηρίζει πλέον όλα τα πρόσφατα μοντέλα της PEUGEOT. Εκείνα όμως που τραβούν αμέσως την προσοχή, είναι τα 3D Full LED πίσω φωτιστικά σώματα των εκδόσεων GT Line και GT. Τα συγκεκριμένα φώτα προέρχονται κατευθείαν από τα πιο πρόσφατα πρωτότυπα της PEUGEOT και ειδικότερα από το Quartz. Τα πίσω φώτα με τις χαρακτηριστικές φωτεινές «νυχιές», διαθέτουν επίσης και λειτουργία προσαρμοζόμενης έντασης ώστε να είναι άμεσα ορατά, ανεξάρτητα από τις επικρατούσες συνθήκες, ημέρα και νύχτα.

 

Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου αποκαλύπτει επίσης ένα πρωτότυπο χαρακτηριστικό του νέου PEUGEOT 508: μια τέλεια κρυμμένη πίσω πόρτα που συνδυάζει την κομψότητα με την πρακτικότητα και δίνει τη βέλτιστη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών των 487 λίτρων.

 

Τρείς ερωτήσεις στον Pierre-Paul MATTEI, Design Director του νέου PEUGEOT 508

 

Τι σας οδήγησε στον σχεδιασμό του νέου PEUGEOT 508;

 

«Με την ανάθεση του έργου, είχαμε ένα διπλό στόχο: να μετουσιώσουμε σχεδιαστικά τη στροφή της μάρκας προς τις ακριβότερες κατηγορίες της αγοράς και να διασφαλίσουμε ότι το αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία του segment D. Το νέο PEUGEOT 508 έπρεπε να διαθέτει μοναδικές και εντυπωσιακές αναλογίες ώστε να προσελκύει τα βλέμματα και να ξεχωρίζει από όλους τους ανταγωνιστές του. Οι ιδανικές αυτές αναλογίες θα μας έδιναν τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο που θα ικανοποιούσε απόλυτα τις απαιτήσεις της PEUGEOT για κομψότητα, απλότητα και  ιδιαίτερο στυλ».

 

Ποιο κομμάτι του σχεδιασμού σας δυσκόλεψε πιο πολύ και γιατί ;

 

«Αναμφισβήτητα το πίσω μέρος ήταν το πιο σύνθετο σχεδιαστικά, καθώς η έντονα κεκλιμένη οροφή ήταν καθοριστική για την ταυτότητα του αυτοκινήτου. Έπρεπε όμως παράλληλα να διατηρήσουμε το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και να διασφαλίσουμε την ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό του καθώς αυτό υπαγορευόταν από τα σχεδιαστικά πρότυπα της κατηγορίας. Χρειάστηκε να αναθεωρήσουμε τον τρόπο σχεδιασμού ολόκληρης της δομής του αυτοκινήτου. Αυτό μας οδήγησε σε πολύ τολμηρά βήματα, ειδικά στον τομέα της μορφοποίησης του αμαξώματος, γεγονός που φαίνεται περισσότερο στα πίσω φτερά. Ήταν κάτι που δεν είχαμε ξανακάνει, ήταν κάτι που χρησιμοποιείται εν γένει μόνο σε σπορ αυτοκίνητα. Έπρεπε να αναθεωρήσουμε τα πάντα στη διαδικασία ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα».

 

Τι χαρακτηρίζει τον σχεδιασμό του νέου PEUGEOT 508 ;

 

«Ουσιαστικά ξαναγράψαμε τους κανόνες σχεδιασμού ενός αυτοκινήτου του segment D. Για να πετύχουμε τέτοιες αναλογίες από τη στιγμή που το μήκος μειώθηκε κατά οκτώ εκατοστά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του 508, μετακινήσαμε προς τα πίσω τη βάση του παρμπρίζ για να δώσουμε στο αυτοκίνητο ένα μεγαλύτερο καπό. Στη συνέχεια ήταν η τεχνολογία των παραθύρων χωρίς πλαίσιο, γεγονός που μας επέτρεψε να πετύχουμε το χαμήλωμα του αυτοκινήτου σε σχέση με τους ανταγωνιστές του σε αυτή την κατηγορία. Το αυτοκίνητο είναι χαμηλότερο κατά 6 εκ. σε σύγκριση με το προηγούμενο 508 κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να δείχνει αρκετά φαρδύτερο ενώ στην πραγματικότητα το πλάτος του κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Καθώς το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι ιδιαίτερα αεροδυναμικό, εμείς το σχεδιάσαμε να είναι στενότερο εμπρός και φαρδύτερο πίσω, παρότι η εμφάνιση δείχνει το αντίθετο! Επιτύχαμε αυτή τη χαρισματική εμφάνιση μέσω της εξαιρετικής διαμόρφωσης της καμπίνας, η οποία μας επέτρεψε επίσης να φτιάξουμε τα πίσω φτερά σε μια κλίμακα που σπάνια συναντά κανείς. Αυτό είναι και ένα από τα μυστικά πίσω από την εκπληκτική εμφάνιση του νέου PEUGEOT 508».

 

Εσωτερικό που ξεχωρίζει χάρη στο PEUGEOT i-Cockpit®

 

Μπαίνοντας κανείς στο νέο PEUGEOT 508 είναι σαν να μπαίνει σε έναν καινούριο κόσμο, προσανατολισμένο στην ποιότητα και την πρωτοτυπία. Το βλέμμα πέφτει αμέσως στον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος δεσπόζει στη νέα έκδοση του μοναδικού PEUGEOT i-Cockpit®.

 

Από το 2012 που παρουσιάστηκε στο PEUGEOT 208, το i-Cockpit® εξελίχθηκε με κάθε νέο μοντέλο της PEUGEOT. Από το 2008, στο 308 και στα πιο πρόσφατα SUV, τα PEUGEOT 3008 και 5008, οι τρεις γενιές του PEUGEOT i-Cockpit® έχουν αφήσει ανεξίτηλη τη σφραγίδα τους στα μοντέλα της μάρκας του λιονταριού.

 

Τα βασικά στοιχεία του PEUGEOT i-Cockpit® είναι :

 

-Το τιμόνι μικρών διαστάσεων

 

-Η κεντρική οθόνη αφής

 

-Το Head-up Display με την υψηλής ευκρίνειας (HD) ψηφιακή οθόνη 12,3’’

 

Με πληθώρα δυνατοτήτων διαμόρφωσης (έξι διαφορετικές επιλογές απεικόνισης), το Head-up Display βρίσκεται πάνω από το τιμόνι και παρουσιάζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες οδήγησης μπροστά στο οπτικό πεδίο  του οδηγού, χωρίς εκείνος να χρειάζεται να απομακρυνθεί το βλέμμα από το δρόμο, ενώ στις λειτουργίες του συμπεριλαμβάνεται και το νέο σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision.

 

Η κεντρική οθόνη αφής ενσωματώνεται πλήρως στο ταμπλό και βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το Head-up Display. Διατίθεται σε μέγεθος 8’’ SD για το επίπεδο εξοπλισμού Active και 10’’ υψηλής ευκρίνειας (HD) για τα επίπεδα εξοπλισμού Allure, GT Line και GT. Συνοδεύεται από 7 διακόπτες αεροπορικού τύπου που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου και παρέχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες άνεσης, όπως το ηχοσύστημα, ο κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, οι ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, το τηλέφωνο, οι εφαρμογές του κινητού και το i-Cockpit® Amplify.

 

Στη βάση της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει ο μοχλός του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που λειτουργεί με ηλεκτρομηχανισμό και ελέγχει τη λειτουργία του κιβωτίου με ένα άγγιγμα. Ο σχεδιασμός του μοχλού υπογραμμίζει ακόμα περισσότερο το μοντέρνο στυλ του αυτοκινήτου και, με τα ειδικά “paddles” στο τιμόνι,  συμβάλλει στην ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης.

 

Το νέο PEUGEOT 508 διαθέτει επίσης στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων GT Line και GT τη λειτουργία i-Cockpit® Amplify. Το σύστημα αυτό παρέχει τη δυνατότητα 2 επιλογών προσωπικής διαμόρφωσης του εσωτερικού περιβάλλοντος (“BOOST” και “RELAX”), που διεγείρουν τις αισθήσεις:

 

-την όραση, με ρύθμιση της έντασης του εσωτερικού φωτισμού και του χρώματος της οθόνης

 

-Την ακοή, μέσω των ρυθμίσεων του ήχου

 

-Την αφή, μέσω των ρυθμίσεων της λειτουργίας μασάζ πολλαπλών σημείων των καθισμάτων

 

Η λειτουργία  i-Cockpit® Amplify δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, επιλέγοντας από τα προγράμματα οδήγησης

ECO/Sport/Comfort/Normal και ρυθμίζοντας την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ενεργητική ανάρτηση Active Suspension Control.

Έντονες οδηγικές συγκινήσεις

 

«Για κάθε νέο μοντέλο της PEUGEOT, η οδηγική απόλαυση είναι αδιαπραγμάτευτη. Με το νέο PEUGEOT 508, στόχος μας δεν ήταν μόνο η διασφάλιση υποδειγματικής δυναμικής συμπεριφοράς και κρατήματος στον δρόμο, αλλά να κάνουμε το 508 πρότυπο οδηγικής απόλαυσης στην κατηγορία! Για να το επιτύχουμε αυτό, εκμεταλλευθήκαμε στο μέγιστο τις δυνατότητες της πλατφόρμας EMP2 και του PEUGEOT i-Cockpit®». Laurent BLANCHET, PEUGEOT Product Director

 

Το νέο PEUGEOT 508 διατηρεί στο ακέραιο το DNA της μάρκας, εκμεταλλευόμενο όλη την τεχνολογία και την εμπειρία του ομίλου PSA, όπως π.χ.:

 

-Τη χρήση της πλατφόρμας EMP2, η οποία αναμφισβήτητα είναι μία από τις καλύτερες πλατφόρμες σήμερα εξασφαλίζοντας στο αυτοκίνητο εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά επιτυγχάνοντας παράλληλα και μείωση του συνολικού του βάρους (70 κιλά κατά μέσο όρο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) και βελτιώνοντας την οικονομία, την ασφάλεια και τις επιδόσεις.

 

-Την υιοθέτηση μίας νέας τεχνικής συγκόλλησης του αμαξώματος, η οποία, συνεπικουρούμενη από την εφαρμογή 24 μέτρων ειδικού συγκολλητικού υλικού, εγγυάται ακόμη μεγαλύτερη ακαμψία και αντοχή στον χρόνο.

 

-Την τοποθέτηση υποπλαισίου έδρασης της εμπρός ανάρτησης για ακόμα καλύτερη απόσβεση.

 

-Την υιοθέτηση πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων που συνδέεται με την ενεργητική ανάρτηση μεταβλητής απόσβεσης Active Suspension Control (βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του νέου 508 με κινητήρα 1.6 PureTech 180hp και στο 508 GT).

 

-Το ειδικό set-up της ανάρτησης, ανάλογα με τον τύπο κινητήρα, που διασφαλίζει τον ιδανικό βαθμό άνεσης και απόσβεσης σε ανώμαλο οδόστρωμα.

 

-Τη χρήση του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων EAT8 που διαθέτει ηλεκτροκίνητο μοχλό με αλλαγές ‘με απλό άγγιγμα’.

 

-Το ειδικό set-up του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης που εξασφαλίζει τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης-κρατήματος σε κάθε κατάσταση, παρέχοντας ταυτόχρονα μοναδική ευελιξία.

 

Δύο ερωτήσεις στον Pascal Delabarre, Επικεφαλής του Project για το νέο PEUGEOT 508

 

Μπορείτε να μας πείτε ορισμένες από τις τεχνικές προκλήσεις που αντιμετωπίσατε σχεδιάζοντας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ;

 

«Ήταν πολλές! Σε ότι αφορά τα μεταλλικά μέρη, για παράδειγμα, χρησιμοποιήσαμε μία τεχνική συγκόλλησης των μερών του αμαξώματος που ενισχύθηκε με ειδική κόλλα. Η μέθοδος αυτή αύξησε τον βαθμό ακαμψίας του αμαξώματος και διασφάλισε την καλύτερη ηχομόνωση. Προσπαθήσαμε επίσης να απαλλαγούμε απο το περιττό βάρος, επιτυγχάνοντας την ελάφρυνση του αυτοκινήτου κατά 70 κιλά. Αυτό ήταν ιδιαίτερα δύσκολο λόγω του βάρους κάποιων συστημάτων εξοπλισμού, όπως ο κινητήρας της πόρτας του πορτμπαγκάζ και οι πόρτες χωρίς πλαίσιο παραθύρων! Αυτό υπαγόρευσε ορισμένες ριζοσπαστικές λύσεις,  όπως για παράδειγμα τη θερμική κατεργασία των επιμέρους μεταλλικών τμημάτων και την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στον χώρο των αποσκευών και στα εμπρός φτερά, καθώς και τη χρήση θερμοπλαστικού υλικού στην πόρτα του πορτμπαγκάζ».

 

Πώς εξασφαλίσατε τόσο καλή ηχομόνωση με τις πόρτες χωρίς πλαίσια;

 

«Από την αρχή του project, επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τους καλύτερους προμηθευτές που διαθέτουν την κορυφαία τεχνολογία στο είδος τους. Για παράδειγμα, τη SaarGummi για τις τσιμούχες  και την Inteva για τον μηχανισμό των παραθύρων. Αυτοί οι προμηθευτές προσφέρουν πραγματική τεχνογνωσία, αναγνωρισμένη από τους premium γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, μέσω της ενισχυμένης δομής του αμαξώματος, διασφαλίσαμε μεγαλύτερη ακαμψία και συνεπώς μικρότερους αρμούς στις πόρτες και στα τζάμια. Τέλος, αυξήσαμε το πάχος του τζαμιού κατά 1 χλστ. σε σχέση με το τυπικό πάχος. Σίγουρα όλα αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να τα συναντήσει κανείς, για παράδειγμα, σε ένα Audi A5 Sportback».

 

Απαράμιλλη άνεση και first-class ποιότητα

 

Η επιλογή των υλικών στο εσωτερικό και η προσοχή ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια του φινιρίσματος, γίνονται άμεσα αντιληπτές από τους επιβάτες που αισθάνονται ότι βρίσκονται σε ένα φιλικό, μοντέρνο και εκλεπτυσμένο περιβάλλον.

 

Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, από το επίπεδο εξοπλισμού Allure, έχουν λάβει την έγκριση του Γερμανικού Οργανισμού AGR (Aktion für Gesunder Rücken) για την εργονομία τους και την πληθώρα ρυθμίσεων που προσφέρουν: μηχανική ρύθμιση ύψους, ηλεκτρική ρύθμιση της κλίσης του καθίσματος και της στήριξης της οσφυικής μοίρας (4 ρυθμίσεις με αεροθαλάμους), μηχανική ρύθμιση του μήκους του καθίσματος (ρυθμιζόμενη στήριξη των μηρών). Τo νέο PEUGEOT 508 μπορεί να εφοδιαστεί με θερμαινόμενο εργονομικό κάθισμα οδηγού ‘AGR’ με 8 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, λειτουργία μνήμης (2 μνήμες) και λειτουργία massage (8 σημεία – 5 προγράμματα) καθώς και θερμαινόμενο εργονομικό κάθισμα συνοδηγού ‘AGR’ με 8 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και λειτουργία massage (8 σημεία – 5 προγράμματα), επιλέγοντας το  Electric, Μemory & Massage Pack.

 

 

Η καμπίνα των επιβατών διαθέτει πλήθος αποθηκευτικών χώρων που φτάνουν σε συνολική χωρητικότητα τα 32 λίτρα (!) και διαθέτει τέσσερις θύρες USB από το επίπεδο εξοπλισμού Allure, μία υποδοχή τύπου jack στο κεντρικό υποβραχιόνιο και πρίζα 12V στον χώρο αποσκευών. Η ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή διαθέτει σπόιλερ ενώ το 508 GT διαθέτει κορυφαίο ηχοσύστημα 10 ηχείων, προϊόν της διάσημης Γαλλικής εταιρείας high-end συστημάτων ήχου FOCAL®.

 

Το κορυφαίο επίπεδο απτής ποιότητας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου γίνεται άμεσα αντιληπτό από όλους τους επιβάτες. Τα υλικά που έχουν επιλεγεί ανήκουν στην premium κατηγορία: Alcantara®, δέρμα Nappa, σατινέ χρώμιο, μαύρη λάκκα,  αυθεντικό ξύλο (Zebrano για το 508 GT ή προαιρετικά Grey Oak για το GT Line και το GT).

 

Εντυπωσιακός κατάλογος εξοπλισμού και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης

 

Η ποιοτική υπεροχή του νέου PEUGEOT 508 είναι εμφανής και στα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει. Το νέο 508 προσφέρει, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού και τον κινητήρα, ένα ευρύ φάσμα συστημάτων υποστήριξης οδήγησης τελευταίας γενιάς που ανταποκρίνονται στα όλοι και πιο απαιτητικά κριτήρια Euro NCAP:

 

-Σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision στο 508 GT, για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας

 

-Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης Active Safety Brake με Distance Alert (προειδοποίηση ημέρα και νύχτα για κίνδυνο σύγκρουσης με άλλο όχημα, κινούμενο ή σταθερό, που βρίσκεται στην πορεία του 508, καθώς και με πεζό που διασχίζει τον δρόμο)

 

-Lane Keeping Assist (προειδοποίηση & διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση των ορίων του δρόμου, ακόμα και χωρίς διαγράμμιση)

 

-Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go (με το αυτόματο κιβώτιο EAT8)

 

-Lane Positioning Assist (ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στην επιλεγμένη λωρίδα κυκλοφορίας (συνοδεύει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go), για πρώτη φορά σε μοντέλο της PEUGEOT

 

-Active Blind Spot Monitoring System (ενεργό σύστημα ελέγχου γωνίας χωρίς ορατότητα)

 

-Driver Attention Alert (ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού)

 

-High Beam Assist (αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολέων)

 

-Speed Limit Recognition (αναγνώριση σήμανσης ορίου ταχύτητας)

 

-Road Sign Recognition (εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης: STOP, απαγόρευση εισόδου / διέλευσης, κ.α.)

 

Το πρωτότυπο σύστημα βελτίωσης της ορατότητας (Night Vision) χρησιμοποιεί μια κάμερα υπέρυθρων ακτίνων που ανιχνεύει πεζούς ή ζώα που κινούνται μπροστά από το 508 τη νύχτα ή σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας. Το σύστημα εντοπίζει κίνηση σε ακτίνα 200 – 250 μέτρων, εκτός του πεδίου δράσης των προβολέων, εμφανίζοντας την εικόνα του δρόμου στην ψηφιακή οθόνη του Head-up Display, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

 

Σε οδήγηση στην πόλη, ο οδηγός έχει επίσης στη διάθεσή του πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης όπως αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω (από το επίπεδο εξοπλισμού Active), κάμερες απεικόνισης 180° (Visiopark 1) και 360° (Visiopark 2), αλλά και το σύστημα City Park 3, διαθέσιμο μόνο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, που περιλαμβάνει aισθητήρες παρκαρίσματος με περιμετρική λειτουργία Flankguard και ενεργή υποβοήθηση Full Park Assist για παράλληλη ή κάθετη στάθμευση (το σύστημα αναλαμβάνει τον χειρισμό του τιμονιού και των πεντάλ γκαζιού και φρένου), επιτυγχάνοντας το παρκάρισμα στην επιλεγμένη θέση στάθμευσης.

 

Εξίσου εντυπωσιακός είναι και ο εξοπλισμός συνδεσιμότητας του νέου PEUGEOT 508:

 

-PEUGEOT Infotainment System με λειτουργία Mirror Screen συμβατή με Apple CarplayTM, MirrorLink® & Android AutoTM και Bluetooth® με audio streaming & hands-free kit από το επίπεδο εξοπλισμού Active

-PEUGEOT Infotainment & Navigation System με  σύστημα πλοήγησης 3D από το επίπεδο εξοπλισμού Allure

 

-Δυνατότητα ασύρματης επαγωγικής φόρτισης του smartphone (για συσκευές συμβατές με πρωτόκολλο Qi) από το επίπεδο εξοπλισμού GT Line.

 

Οικονομία αλλά και υψηλές επιδόσεις

 

Από την αρχιτεκτονική σχεδίασης του αυτοκινήτου, τον συντελεστή ηχομόνωσης NVH (noise – vibration – harshness), τη βελτιστοποίηση των διαστάσεων, τον περιορισμό του βάρους, την αεροδυναμική και τους κινητήρες, τα πάντα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τον περιορισμό των εκπομπών CO2 , στο χαμηλότερο μέχρι σήμερα επίπεδο.

 

Το νέο PEUGEOT 508 εφοδιάζεται με νέας γενιάς κινητήρες Euro 6.2 PureTech και BlueHDi (με βελτιωμένη τεχνολογία καταλύτη SCR) που επιτυγχάνουν κορυφαία επίπεδα εκπομπών CO2 στην κατηγορία τους. Αυτά τα επίπεδα απόδοσης είναι ακόμη πιο αξιοσημείωτα καθώς λαμβάνουν υπόψη τους νέους τεχνικούς περιορισμούς και τη διαδικασία WLTP, η οποία επιδιώκει να εναρμονίσει τα εγκεκριμένα επίπεδα δοκιμών κατανάλωσης με τα επίπεδα κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.

 

Το νέο PEUGEOT 508 προσφέρεται με δύο εκδόσεις του κινητήρα βενζίνης1.6 PureTech:

 

-1.6 PureTech 180 S&S EAT8

 

-1.6 PureTech 225 S&S EAT8 (αποκλειστικά στο 508 GT),

 

ο οποίος σε συνδυασμό με τις σπορ ρυθμίσεις της ενεργητικής ανάρτησης του βασικού εξοπλισμού εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά και τρεις εκδόσεις των κινητήρων diesel 1.5 και 2.0 BlueHDi:

 

-1.5 BlueHDi 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (ο μοναδικός συνδυασμός με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων)

 

-1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8

 

-2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8

 

Δύο ερωτήσεις στον Bernard Hesse, Brand Project Manager του PEUGEOT 508

 

Ποιο  είναι το κοινό – στόχος για το PEUGEOT 508;

 

«Στην πολύ ξεχωριστή αγορά του segment D, η έρευνα μας αποκάλυψε ότι το 5-θυρο fastback μας έχει τεράστιες δυνατότητες να προσελκύσει άτομα ηλικίας μεταξύ 40 και 45 ετών!»

 

Πότε αναμένεται μία υβριδική έκδοση;

 

«Η βενζινοκίνητη Plug-In Hybrid έκδοση που θα κινεί το νέο PEUGEOT 508 προβλέπεται να είναι έτοιμη για κυκλοφορία από το φθινόπωρο του 2019».

 

Made in France

 

Το νέο PEUGEOT 508 κατασκευάζεται  στο εργοστάσιο της Mulhouse στη Γαλλία, ενώ οι κινητήρες παράγονται στα γαλλικά εργοστάσια της Trémery και του Douvrin. Ως εκ τούτου, το μοντέλο θα φέρει επάξια τον τίτλο “Origine France Garantie”, πιστοποιώντας ότι κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στη Γαλλία.

 

Οι βασικές διαστάσεις του νέου PEUGEOT 508

 

1 – Προσεκτικά μελετημένες αναλογίες

 

Με συνολικό μήκος 4,75μ., το νέο PEUGEOT 508 είναι ένα από τα πιο συμπαγή μοντέλα στην κατηγορία του, όντας ταυτόχρονα πολύ κοντά από πλευράς διαστάσεων στον premium ανταγωνισμό του: με διαστάσεις παραπλήσιες με το Audi A5 Sportback, είναι 11εκ. μικρότερο από το Volkswagen Arteon (4,86μ.). Παρότι το συνολικό του μήκος μειώθηκε κατά 8εκ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το μεταξόνιό του – 2,79μ. – έχει μειωθεί μόνο κατά 2,4εκ., ώστε να διατηρηθούν οι χώροι στο εσωτερικό ικανοποιώντας έτσι τις ανάγκες των πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας.

 

Το νέο PEUGEOT 508 προσφέρει μία από τις καλύτερες αναλογίες μεταξονίου – διαστάσεων στην κατηγορία. Ο εμπρός και ο πίσω πρόβολος έχουν μειωθεί σε μήκος, ώστε να τονιστεί η εμφάνιση και να βελτιωθεί η ευελιξία τόσο στο δρόμο όσο και κατά το παρκάρισμα. Η ακτίνα κύκλου στροφής έχει μειωθεί κατά 1,5μ. σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά! Με κύκλο στροφής 10,80μ., το νέο PEUGEOT 508 εμφανίζει την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία του.

 

Το νέο 508 είναι ιδιαίτερα χαμηλό και με ιδανικές αναλογίες διαστάσεων: με ύψος 1,40μ. είναι κατά 6εκ. χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά αεροδυναμικό       (Cx : 0.26 και SCx : 0.57m2). Παρά το χαμηλό του ύψος, στο εσωτερικό δεν έχει γίνει κανένας συμβιβασμός στον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών, ενώ κατατάσσεται ως ένα από τα πιο δυναμικά αμαξώματα στην κατηγορία, δίπλα στον κύριο ανταγωνιστή του, που είναι το Audi A5 Sportback.

 

Και τέλος, ένα ακόμη χαρακτηριστικό που το κατατάσσει στην κατηγορία premium είναι και οι αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου από 17 έως 19 ίντσες, με 4 επιλογές σχεδίου και φινιρίσματος.

 

2 – Ιδανικοί εσωτερικοί χώροι

 

Με τη βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική του, το νέο PEUGEOT 508 προσφέρει τόσο συμπαγείς διαστάσεις, όσο και μια καμπίνα επιβατών κατάλληλη για χρήση από τους πελάτες της συγκεκριμένης κατηγορίας.

 

Ως εκ τούτου, αν και ο ελεύθερος χώρος για τα κεφάλια των εμπρός και πίσω επιβατών είναι παρόμοιος με αυτόν του Audi A5 Sportback, το πλάτος στο ύψος των αγκώνων εμπρός φτάνει τα 1,455μ., δηλαδή 5εκ. περισσότερο από το Audi. Ομοίως, ο ελεύθερος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 3εκ. μεγαλύτερος. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα δύο μοντέλα έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος!

 

Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ είναι 487 λίτρα, ενώ διαθέτει στον βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό σύστημα ανοίγματος Hands-free.

 

Εντυπωσιακές είναι επίσης και οι δυνατότητες διαμόρφωσης στο εσωτερικό: πίσω κάθισμα με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 2/3-1/3 και αναδιπλούμενο κεντρικό πίσω υποβραχιόνιο για φόρτωση των πέδιλων του σκι. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, η συνολική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αυξάνεται θεαματικά φτάνοντας τα 1.537 λίτρα, δίνοντας πρακτικά τη δυνατότητα εκμετάλλευσης του χώρου φόρτωσης μέχρι την οροφή.

 

Το νέο PEUGEOT 508 «συλλέκτης» βραβείων!

 

Το νέο PEUGEOT 508 κερδίζει τον τίτλο του καλύτερου Design από το καταξιωμένο site  Automotive News Europe.

 

Ο Pierre-Paul Mattei, υπεύθυνος σχεδιασμού του νέου PEUGEOT 508, παρέλαβε την 2η Οκτωβρίου του περασμένου έτους το βραβείο “Eurostar Design 2018” για τη δουλειά του στο σχεδιασμό του νέου ριζοσπαστικού μοντέλου της PEUGEOT. Κάθε χρόνο, το Automotive News Europe αναγνωρίζει τις προσπάθειες εκείνων που έχουν παράγει ιδιαίτερα καινοτόμο έργο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Το νέο PEUGEOT 508 κερδίζει το βραβείο του “connected car” της χρονιάς από το 01net.COM

 

Στις 5 Οκτωβρίου 2018 Το νέο PEUGEOT 508 έλαβε το Βραβείο Συνδεδεμένου Αυτοκινήτου της Χρονιάς της ιστοσελίδας 01Net.com. Η κριτική επιτροπή βράβευσε την ποιότητα της ενσωμάτωσης του PEUGEOT i-Cockpit® στο εσωτερικό του νέου ριζοσπαστικού μοντέλου της μάρκας. Η τελετή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Mondial de l’Auto στην περιοχή Mondial Tech με την παρουσία του Bernard HESSE, επικεφαλής του project PEUGEOT 508.

 

Διεθνές Φεστιβάλ Αυτοκινήτου: το νέο PEUGEOT 508 ψηφίστηκε ως “το πιο όμορφο αυτοκίνητο της χρονιάς 2018”

 

Η PEUGEOT κέρδισε δύο βραβεία στο 34ο Διεθνές Φεστιβάλ Αυτοκινήτου που πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιανουαρίου 2019 στο Hôtel des Invalides στο Παρίσι. Το νέο PEUGEOT 508 κέρδισε το βραβείο του πιο όμορφου αυτοκινήτου για το 2018 και το πρωτότυπο PEUGEOT e-LEGEND κέρδισε το βραβείο του ομορφότερου πρωτότυπου της χρονιάς. Τα βραβεία παρέλαβαν ο Jean-Philippe Imparato, Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας PEUGEOT και ο Gilles Vidal, Διευθυντής Σχεδιασμού της PEUGEOT. Το νέο PEUGEOT 508 κέρδισε το βραβείο με πάνω από το 34% των ψήφων. Το ριζοσπαστικό μοντέλο της μάρκας έχει καταγράψει από τον Μάρτιο του 2018 όταν παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης,  περισσότερες από 10.000 πωλήσεις στην Ευρώπη.

 

Η PEUGEOT κατακτά δύο βραβεία στο θεσμό Coyote Automobile Awards

 

Ο οργανισμός COYOTE επιβραβεύει τη σχέση ανθρώπου και τεχνολογίας, και είναι ένας οργανισμός που έχει σαν σκοπό να προβάλλει το “Made in France”. Στην τελετή που διοργάνωσε ο οργανισμός Coyote στις 12 Δεκεμβρίου 2018 στο Παρίσι, το νέο PEUGEOT 508 έλαβε το βραβείο “Coyote Car of the year 2019” και το πρωτότυπο PEUGEOT e-LEGEND κέρδισε το πρώτο βραβείο του Play Station για το πρωτότυπο του 2019 .

 

 

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΑκαδημαϊκή συνεργασία Γαλλικού Κολλέγιου IdEF με ΕΟΕ
Επόμενο άρθροΣυνάντηση με Πομπέο είχαν Τσίπρας, Νετανιάχου και Αναστασιάδης