Κατά 13,2% μειώθηκε ο όγκος των πωλήσεων των καινούργιων ΙΧ στην ελληνική αγορά, τον Μάρτιο 2019 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα το 2018.

 

Οι έμποροι αποδίδουν αυτή την πτώση τόσο στο ότι τον Μάρτιο υπήρξαν τρεις εργάσιμες ημέρες που ήταν αργίες με αποτέλεσμα τα καταστήματα να μείνουν κλειστά, όσο και στην ημερομηνία πέφτει η περίοδος του Πάσχα.

 

Συγκεκριμένα, η Fiat είχε την καλύτερη επίδοση τον Μάρτιο, καθώς πούλησε 972 αυτοκίνητα. Δεύτερη η Peugeot με 923 πωλήσεις και τρίτη η VW 869 αυτοκίνητα. Αύξηση των πωλήσεων σημείωσαν οι μάρκες: Citroen 22,2%, Volvo 14,4%, Audi 6,3%, Mini 14%, Land Rover 25%, Honda 30,2% και Mitsubishi 126,7%.

 

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι περισσότερες μάρκες που δραστηριοποιούνται στην ελληνικά αγορά κατέγραψαν μείωση των πωλήσεων τον Μάρτιο: Fiat 0,7%, Peugeot 17,1%, VW 7,7%, Toyota 27,7%, Nissan 41,0%, Suzuki 12,0%, Opel 5%, Hyundai 21,7%, Ford 31,2%, BMW 9,8%, Skoda 33,5%, Mercedes 16%, Renault 43,4%, Seat 8,9%, Kia 29,8%, Dacia 26,7%, Jeep 44,6%, Alfa Romeo 39,5%, Smart 62,3%, Jaguar 55,6%, Porsche 66,7%.

ΠΗΓΗ

Προηγούμενο άρθροΜειωμένο το λιανεμπόριο στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο
Επόμενο άρθροΆλμα 2,7% για το Γενικό Δείκτη