Maersk-ΙΒΜ: Πλατφόρμα περιορισμού όγκου χαρτιού στον κλάδο των container – RadioVera.gr – Βολιώτικη ελεύθερη ραδιοφωνία

Maersk-ΙΒΜ: Πλατφόρμα περιορισμού όγκου χαρτιού στον κλάδο των container

Maersk-ΙΒΜ: Πλατφόρμα περιορισμού όγκου χαρτιού στον κλάδο των container

Ο ναυτιλιακός όμιλος της Maersk δήλωσε την Πέμπτη ότι 94 εταιρείες και οργανώσεις έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα σε μια πλατφόρμα αποκλειστικής ανάπτυξης που αναπτύχθηκε με την IBM με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και τον περιορισμό του τεράστιου όγκου χαρτιού της παγκόσμιας ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων.

 

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, ο κλάδος δεν έχει αλλάξει και πολύ από τη στιγμή που επινοήθηκε το container τη δεκαετία του 1950 και το διασυνοριακό εμπόριο αφήνει ακόμα πίσω του ένα τεράστιο όγκο “χαρτούρας” και γραφειοκρατίας.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας πλατφόρμας διαπραγμάτευσης βασισμένης στην αγορά, η Maersk αποσκοπεί στην επέκταση των δραστηριοτήτων της στον τομέα των μεταφορών και των Logistics σε τομείς όπως η αποστολή εμπορευμάτων και η εμπορική χρηματοδότηση.

 

Θέλει να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις για τους πελάτες και όχι μόνο να μεταφέρει ένα εμπορευματοκιβώτιο από λιμάνι σε λιμάνι.

 

Η επιτυχία της πλατφόρμας εξαρτάται από το αν η Maersk και η IBM μπορούν να πείσουν τους φορείς της βιομηχανίας να εγγραφούν.

 

 

Οι λιμενικές επιχειρήσεις στη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ και το Ρότερνταμ, οι τελωνειακές αρχές των Κάτω Χωρών, της Σαουδικής Αραβίας, της Σιγκαπούρης, της Αυστραλίας και του Περού και η εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Pacific International Lines (PIL) είναι μεταξύ των εταιρειών και οργανισμών που έχουν προσχωρήσει στην πλατφόρμα, ανέφεραν οι Maersk και IBM σε κοινή τους ανακοίνωση.

 

Η πλατφόρμα βρίσκεται ακόμα στην πιλοτική φάση και “αναμένεται να είναι πλήρως εμπορικά διαθέσιμη μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους”, ανέφεραν.

 

Η πλατφόρμα TradeLens έχει ως στόχο να βοηθήσει στη διαχείριση και την παρακολούθηση του όγκου χαρτιού που χρησιμοποιείται ψηφιοποιώντας τη διαδικασία της αλυσίδας εφοδιασμού από το ένα άκρο ως το άλλο.

 

Σημειώνεται ότι περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια αγαθών αποστέλλονται κάθε χρόνο και πάνω από το 80% των προϊόντων που καταναλώνουν οι καταναλωτές καθημερινά μεταφέρονται από την ποντοπόρο ναυτιλιακή βιομηχανία, με βάση ανακοίνωση της Maersk νωρίτερα φέτος

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Share this post