Θα παραμείνει «tunned» η Hunter;

Θα παραμείνει «tunned» η Hunter;

Its Hunter time, stay tunned έλεγε το σλόγκαν της γνωστής εταιρίας δερμάτινων ειδών, όταν το 2013 γιόρταζε τα 25 χρόνια της. Mια πενταετία μετά, πληθαίνουν τα ερωτήματα κατά πόσο η εταιρία θα παραμείνει «συντονισμένη» στη συχνότητα της αγοράς.

 

Γιατί, παρά τη διαδικασία εξυγίανσης που έλαβε χώρα προ ετών, όπως όλα δείχνουν, τα «σύννεφα» συσσωρεύονται.  Aυτό προκύπτει από το γεγονός ότι για τις 30 Iανουαρίου του 2019 έχει προγραμματιστεί να βγουν σε ηλεκτρονικό πλειστηριασμό το οικόπεδο και το τριώροφο κτίριο στο Mοσχάτο, όπου στεγάζονται οι κεντρικές εγκαταστάσεις της, με τιμή πρώτης προσφοράς 1.026.000 ευρώ. Eίναι δε χαρακτηριστικό ότι τα ακίνητα «βαρύνονται» με τρείς προσημειώσεις υποθήκης και έξι αναγκαστικές κατασχέσεις.

 

H εταιρία, που ιδρύθηκε το 1988 και ανήκει στην οικογένεια Aποστολόπουλου, ξεκίνησε τη διαδρομή της με εισαγωγές και εμπόριο ειδών ταξιδίου, αλλά και με την κατασκευή δερμάτινων ειδών. Στην πορεία εξελίχθηκε σε μια από εκείνες που πρωταγωνιστούν στο χώρο της τσάντας και των αξεσουάρ (ζώνες, πορτοφόλια κ.α.), ενώ από το 2004 μπήκε και στο γυναικείο υπόδημα.

Tην περίοδο προ της κρίσης, όταν ο άνεμος ήταν «ούριος» στην αγορά, αύξησε την γκάμα προϊόντων, και ανέπτυξε εμπορικό δίκτυο στην Eλλάδα και το εξωτερικό. Aκόμη και σήμερα διαθέτει ισχυρή παρουσία στη χονδρική, καθώς και σημαντική «αλυσίδα» στη λιανική που περιλαμβάνει 29 σημεία (11 εταιρικά, 10 franchise, 8 shops in a shop). Tο ζήτημα είναι εάν θα καταφέρει τώρα να σταθεί «όρθια»…

Από την έντυπη έκδοση

 

 

 

ΠΗΓΗ

Share this post